۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
گوشی Motorola Edge 40 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Motorola Edge 40 از تراشه Dimensity 1100 SoC بهره می‌برد و با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا اخیراً گوشی‌های سری Edge 40 را وارد بازارهای جهانی کرده است. گوشی Motorola Edge 40 که اخیراً در وب‌سایت‌های FCC و TRDA مشاهده شده، دارای نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، میزان روشنایی ۱۲۰۰ نیت و رزولوشن +Full HD است و از فناوری +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند.

احتمالاً گوشی Motorola Edge 40 از تراشه Dimensity 1100 SoC بهره می‌برد که با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. این محصل با استفاده از رابط کاربری My UX مبتنی بر سیستم‌عامل Android 13 OS اجرا می‌شود. انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۴۴ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی بهره می‌برد.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی Motorola Edge 40 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی می‎‌شود. یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر محصول یادشده قرار گرفته شده است.

کد خبر 655774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.