موتورولا گوشی Edge 30 Fusion با رنگ سال عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Motorola Edge 30 Fusion با یک رنگ خاص به نام Viva Magenta که رنگ سال است، در آمریکا عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا در ماه سپتامبر گوشی موتورولا Edge 30 Fusion را در چندین بازار جهانی عرضه کرد، اخیراً نیز این گوشی هوشمند را با رنگ خاصی به نام Viva Magneta که رنگ سال ۲۰۲۳ پنتون است، وارد بازار آمریکا کرد. قیمت این محصول ۷۹۹.۹۹ دلار ارزیابی شده است.

گوشی Motorola Edge 30 Fusion دارای صفحه‌نمایش ۶.۵۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۱۰ نیت است. این نمایشگر از فناوری +HDR10 پشتیبانی می‌کند؛ یک حسگر اثرانگشت نیز در قسمت پایین آن تعبیه شده است.

گوشی هوشمند ذکر شده از تراشه کوالکام Snapdragon 888 Plus بهره می‌برد که با رم LPDDR5 و حافظه ذخیره‌سازی UFS 3.1 همراه می‌‎شود. این محصول با استفاده از سیستم‌عامل Android 12 اجرا می‏‌شود.

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی موتورولا تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‎‌شود. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی پنل جلویی آن قرار گرفته شده است.

گوشی Motorola Edge 30 Fusion از سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، WiFi 6، Bluetooth 5.2، GNSS، NFC و USB Type-C پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز این محصول از طریق یک باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‎‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۶۸ وات نیز بهره می‌برد.

کد خبر 624516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.