اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به‌سمت مردمی‌شدن پیش رفته است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در مازندران بحث اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به‌سمت مردمی‌شدن رفته است و شاهد تلاش وسیع و گسترده دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان وظیفه ذاتی خودشان هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید کهن‌سال در مراسم تجلیل از جانبازان ضایعه نخاعی استان مازندران که در بابلسر برگزار شد، ضمن تقدیر از همسران جانبازان ضایعه نخاعی، اظهار کرد: این همایش بزرگ به پیشنهاد استاندار، فرمانده سپاه کربلا و دغدغه‌مندان حوزه ایثار و شهادت برگزار شد که چهارمین دیداری است که در طول دوران مسئولیت ۱۴ ماهه استاندار مازندران صورت گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن تقدیر از همراهی و نگاه همدلانه همسران جانبازان افزود: در مازندران بحث اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت به سمت مردمی شدن رفته و امروز شاهد تلاش وسیع و گستره دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان وظیفه ذاتی خودشان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این نوع جلسات ادامه پیدا کند، چراکه علاوه بر تکریم جامعه ایثارگری، به خودمان کمک می‌کنیم تا با فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر انس بگیریم و این فرهنگ را به نسل آینده منتقل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه امروز به‌طورهم‌زمان در ۲۲ شهرستان رزمایش ولایت دو برگزار می‌شود، گفت: از ۱۳۰۰ جانباز سرافراز بالای ۵۰ درصد مازندران در گروه‌های پنج نفره و در اکیپ‌های مختلف در سطح استان دیدار و تجلیل به‌عمل می‌آید.

کهن‌سال تصریح کرد: این دیدارها توسط مدیران کل دستگاه‌ها، ائمه جمعه، سپاه، نیروی انتظامی، فرمانداران و رؤسای ادارات شهرستانی با هماهنگی و محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران صورت می‌گیرد و در این دیدارها احصای مشکلات جانبازان عزیز در اولویت قرار دارد.

گفتنی است، همایش جانبازان قطع نخاعی استان با حضور استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده سپاه کربلا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسئولان در بابلسر برگزار شد.

کد خبر 645514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.