جهاد تبیین در سایه کار جهادی محقق می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: جهاد تبیین در سایه کار جهادی، دلی و انقلابی محقق می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید کهن‌سال در جریان سفر شهرستانی خود به سیمرغ اظهار کرد: وظیفه ما خدمت بی‌وقفه به مردم و تلاش مضاعف برای حل مشکل آحاد جامعه به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز است.

وی افزود: جهاد تبیین که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر آن تأکید فرمودند، با کار جهادی، دلی و انقلابی محقق می‌شود، همچنین نگاه ما در بنیاد، کار جهادی، حل مسئله و رضایتمندی جامعه بزرگ ایثارگری است.

کهن‌سال اضافه کرد: همه ما مدیون خون شهدا، از خودگذشتگی ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا هستیم، وظیفه داریم با تمام توان، امکانات و ظرفیت‌های موجود به این عزیزان خدمت کنیم، امروز همه ما باید با یک حس مسئولیت‌پذیری بالا در مسیر شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت حرکت کنیم.

لازم به ذکر است، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یکشنبه نهم بهمن‌ماه در معیت حسینی‌پور و مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در گلزار شهدای سیمرغ، ضمن قرائت فاتحه به ارواح پاک و مطهر شهدا، با آرمان‌های والای شهیدان تجدید پیمان کرد.

کهن‌سال به نمایندگی از استاندار مازندران در دو روستای کارتیجکلا و لاله زارکتی حضور یافت و ابتدا با پدر شهید گرانقدر «قاسم عبادی» و سپس با جانباز سرافراز ۶۰ درصد «ابوالقاسم رضایی» (برادر شهید) دیدار و از آنان تجلیل و تکریم به‌عمل آورد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ضمن دیدار با اهالی این دو روستا، به صورت چهره به چهره با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا دیدار و مشکلات این عزیزان را مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین در شهرستان سیمرغ با مادر صبور شهید والامقام «جعفر خلیلی»، جانباز سرافراز ۷۰ درصد «محمد ذبیح‌پور»، خانواده جانباز متوفی «جامی‌راد» و جانباز ۳۰ درصد «قلی‌پور» دیدار و مشکلاتشان را از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

کد خبر 637616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.