خریدوفروش امن خودرو در نمایشگاه آنلاین همراه‌مکانیک

متأسفانه بازار خودرو یکی از محبوب‌ترین بسترها برای کلاهبرداری است.

اگر بدون داشتن اطلاعات کامل اقدام به خرید و فروش خودرو کنید، احتمال این‌که گرفتار مشکلات حقوقی شوید یا ضرر کنید، کم نیست. جدای از کلاه‌برداری، فرایند خرید و فروش خودرو هم می‌تواند بسیار زمان‌بر و پرهزینه باشد.

همراه مکانیک راه‌حلی مطمئن برای خرید و فروش امن خودرو است. این شرکت موفق در زمینه خرید و فروش خودرو، در سال ۱۳۹۲ توسط متخصصین حوزه خودرو و نخبگان دانشگاهی تأسیس شده و کارشناسی خودرو، فروش نقد و قسطی خودروهای داخلی و خارجی کارشناسی‌شده و … تنها بخشی از خدمات همراه مکانیک است.

در این مطلب به چالش‌های خرید و فروش خودرو پرداخته‌ایم و راه‌حل همراه مکانیک برای هر چالش را توضیح داده‌ایم.

مشکلات خرید و فروش خودرو برای خریدار و فروشنده چیست؟

خرید خودرو فقط چک کردن حساب بانکی و تصور خودتان در خودروی موردنظرتان نیست. اگر هم بخواهید خودروی خود را بفروشید، نمی‌توانید به‌راحتی به آن به چشم پول نقد نگاه کنید. چالش‌های خرید و فروش خودرو به خصوص در زمینه کلاهبرداری اصلاً کم نیست و در این مقاله تنها به تعدادی از آن‌ها پرداخته شده است:

خریدوفروش امن خودرو در نمایشگاه آنلاین همراه‌مکانیک

  1. مغایرت خودرو با ادعای مالک

کافی است عبارت «کلاهبرداری در خرید و فروش خودرو» را در گوگل جستجو کنید تا از ترفندهای کلاهبرداری جدید شگفت‌زده شوید. مغایرت وضعیت خودرو با ادعای فروشنده، رایج‌ترین روش کلاهبرداری در خرید و فروش خودرو است که می‌تواند ضرر و زیان زیادی را به خریدار وارد کند. اگر کارشناسی خودرو به‌درستی انجام نشود و خودرویی بخرید که سلامت آن با ادعای فروشنده مغایرت دارد، باید برای صرف هزینه‌های بعضاً هنگفت خودتان را آماده کنید.

خرید خودرویی که مشکلات فنی و بدنه آن با ادعای فروشنده مطابقت ندارد، به این معنی است که خودرو را بالاتر از قیمت واقعی آن خریده‌اید و به‌اندازه اختلاف قیمت واقعی و عددی که به فروشنده پرداخته‌اید، از شما کلاهبرداری شده است. علاوه بر این، باید هر چند وقت یک‌بار خودرو را به تعمیرگاه ببرید و به‌غیراز هزینه تعمیرگاه، وقتتان هم تلف می‌شود.

بیشتر ایرادهای فنی و بدنه خودرو به‌راحتی قابل‌تشخیص نیستند و تنها یک کارشناس فنی زبده می‌تواند آن‌ها را با ابزارهای مخصوص تشخیص دهد. گاهی اوقات ممکن است خود فروشنده هم از این ایرادها بی‌خبر باشد. مثلاً خودرویی را با درب رنگ‌شده از فروشنده قبلی خریده و در زمان مالکیت خودرو به این مشکل پی نبرده باشد.

برای اطمینان از مطابقت خودرو با ادعای مالک، می‌توانید از نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده همراه مکانیک خودرو بخرید. تمام خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک کارشناسی‌شده هستند و هیچ ماشینی هم وارد این نمایشگاه نمی‌شود مگر اینکه توسط تیم کارشناسی همراه مکانیک تایید شده باشد. بنابراین، خریدار دقیقاً می‌داند که برای چه چیزی پول پرداخت می‌کند و فروشنده هم دیگر نگران بهانه‌های خریدار برای دریافت خسارت به دلیل نقص فنی و بدنه خودرو نخواهد بود.

ضمن اینکه همراه مکانیک برای راحت کردن خیال مشتریان، ضمانت‌نامه‌ای را هم ارائه می‌دهد که بر اساس آن تضمین می‌کند خودروی خریداری شده توسط مشتری دقیقاً با مشخصات قید شده در آگهی و برگه کارشناسی خودرو مطابقت داشته باشد.

  1. بازدیدهای طاقت‌فرسا و زمان‌بر

بازدید خودروهای مختلف بخش زیادی از زمان ارزشمند شما را از بین می‌برد. در حالت عادی برای این‌که بتوانید یک خودرو سالم و ایده‌آل برای بودجه‌تان را پیدا کنید، به حداقل ۳ تا ۵ بازدید نیاز دارید. گاهی اوقات محل بازدید خودرو فاصله زیادی تا محل زندگی یا کار شما دارد و بدقولی فروشنده یا دیر کردن او، زمان مورد نیاز برای بازدید خودرو را زیادتر می‌کند.

با مراجعه به نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده همراه مکانیک، می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید. وضعیت فنی و بدنه تمامی خودروهای موجود در این نمایشگاه کاملاً شفاف و با قیمت واقعی درج شده و با یک جستجوی ساده می‌توانید خودروی متناسب با بودجه‌تان را به‌راحتی پیدا کنید.

اگر هم خودروی موردنظر شما در این نمایشگاه موجود نباشد، تیم همراه مکانیک خودروی موردنظر شما را برایتان پیدا می‌کند و سلامت آن را کاملاً بررسی می‌کند تا با خیال راحت آن را بخرید.

  1. هزینه‌های پنهان در خرید خودرو

در کنار اتلاف وقت، رفت‌وآمد برای خرید و فروش خودرو شامل هزینه هم می‌شود. با یک حساب سرانگشتی و جمع‌کردن هزینه ایاب‌وذهاب با خسارت‌های ناشی از توقف کارتان و… می‌توانید این هزینه را حساب کنید. به‌غیراز این هزینه‌ها، همراه بردن یک کارشناس حرفه‌ای در هر بازدید بسته به مدل ماشین بین ۴۵۰ هزار تا ۳ میلیون تومان هزینه دارد. حالا اگر مجبور به انجام کارشناسی برای چند ماشین مختلف شوید که اوضاع بدتر هم خواهد شد.

برای خلاص شدن از این هزینه‌ها کافیست به نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک مراجعه کنید و آگهی خودروی مورد نظرتان را همراه با تصاویر مختلف از خودرو و برگه کارشناسی آن ببینید و بعد از پسندیدن ماشین با خیال راحت و مطمئن سراغ بازدید آن بروید. ضمن اینکه همه خودروهای همراه مکانیک از قبل کارشناسی شده‌اند و نیازی به همراه بردن کارشناس هم نخواهد بود.

خریدوفروش امن خودرو در نمایشگاه آنلاین همراه‌مکانیک

  1. تماس‌های زیاد و غیرواقعی

پاسخ دادن به‌تمامی تماس‌های آگهی فروش خودرو و زمان گذاشتن برای تمامی بازدیدها، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های خرید و فروش خودرو برای فروشنده است. چون‌که همیشه تعداد افرادی که دست‌به‌نقد نیستند، تقاضای تخفیف زیاد دارند و … از تعداد خریداران واقعی بیشتر است.

اگر فروش خودرو خود را به همراه مکانیک بسپارید، خیالتان از پیدا کردن مشتری واقعی برای خودروی‌تان راحت می‌شود. چون‌که گوشی شما تنها زمانی زنگ می‌خورد که مشتری واقعی و دست به نقد برای خودروی‌تان پیدا شده باشد.

  1. مشخص نبودن قیمت واقعی خودرو

اگر سابقه خرید یا فروش خودرو داشته باشید، حتماً با یکی از اصلی‌ترین چالش‌های معامله خودرو یعنی تعیین قیمت واقعی مواجه شده‌اید. از آنجایی که همراه مکانیک مرجع تخمین قیمت خودرو است، با مشخص کردن قیمت واقعی خودرو و اعلام آن به خریدار و فروشنده، فضایی شفاف و به دور از ابهام برای یک معامله مطمئن فراهم می‌کند.

  1. دردسرها و پیچیدگی‌های نوشتن قرارداد

بعد از طی کردن همه مراحل، وقت تنظیم قرارداد یا همان قولنامه خرید و فروش خودرو رسیده است. نحوه نوشتن این قولنامه و نحوه پرداخت پول می‌تواند برای هر کدام از طرفین چالش برانگیز باشد و باعث ضرر و زیان مالی شود. درصورتی‌که خرید و فروش خودرو را با همراه مکانیک انجام دهید، امنیت معاملات شما تضمین می‌شود و از طی شدن مراحل قانونی نقل‌وانتقال خودرو نیز اطمینان خواهید داشت. کارشناس حقوقی همراه مکانیک تا آخرین لحظه در کنار شما خواهد بود.

همراه مکانیک چگونه معاملات خودرویی را امن می‌کند؟

همراه مکانیک تمامی مجوزهای لازم برای خرید و فروش خودروی نو و دست‌دوم را دارد. همانطور که گفتیم این شرکت تا پایان راه و نوشتن مبایعه‌نامه و عقد قولنامه همراه شما است، تا یکی دیگر از مراحل سخت خرید و فروش خودرو را نیز با اطمینان طی کنید.

برخلاف خودروهایی که در سایت‌های آگهی خودرو می‌بینید و اصالت آن‌ها مشخص نشده‌است، تمام خودروهای موجود در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک کارشناسی شده و گزارش بررسی تخصصی آن‌ها در سایت موجود و قابل مشاهده است تا با اطمینان از اصالت خودرو نسبت به انتخاب آن اقدام کنید.

در کنار همه این‌ها، همراه مکانیک خودروهای نمایشگاه خود را با ضمانت ۷ روزه تضمین می‌کند تا خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

اگر قصد خرید خودرو از نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک را دارید، همین حالا وارد صفحه www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/ شوید و شیوه نوین خرید خودرو را تجربه کنید.

همراه مکانیک؛ همراه خرید، همراه فروش...

کد خبر 636473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.