فعالیت شبانه‌روزی ۲۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران در ۱۳۷

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از فعالیت شبانه‌روزی ۲۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران در ستاد سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ خبر داد.

‌به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، داوود گودرزی در اولین همایش شهروندان مشارکت‌جو که در محل برج میلاد تهران برگزار شد، با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی ۲۰۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران در ستاد سامانه ارتباط مردمی اظهار کرد: در حال حاضر، نزدیک به چهار میلیون شماره از شهروندان در سامانه وجود دارد که وقت گذاشته‌ و موضوعات شهری را با شهرداری تهران در میان گذاشته‌اند.

وی افزود: در گذشته، محدودیت‌هایی در سامانه وجود داشت و مردم مدت‌زمان زیادی پشت خط می‌ماندند؛ با وجود این برخی شهروندان حرف خود را به مدیران شهری می‌رساندند. پیش‌تر مشخص نبود که پیگیری تماس‌های شهروندان چگونه است، اما پس از ۱۷ سال با ادغام دو سامانه ۱۸۸۸ و ۱۳۷ و فعالیت‌های ۲۴ساعته این مجموعه و ایجاد امکان بازخورد گزارش‌های مردمی مبنی بر دنبال کردن موضوعات و اعطای کد رهگیری، تغییراتی ایجاد شد که در سامانه ۱۳۷ پلاس به‌وجود آمد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران تاکید کرد: در حال حاضر، زمان معطلی در زمان ارتباط با سامانه ارتباط مردمی زیر پنج دقیقه است و در کنار سرعت پاسخگویی به شهروندان، این تعهد را می‌دهیم که تذکرها و پیشنهادهای آن‌ها در شهرداری تهران پیگیری می‌شود. یکی از شاخص‌های مدیران شهرداری نحوه برخورد آن‌ها در پاسخگویی به پیام‌های شهروندان است که در ارزیابی مدیران تاثیر دارد. تجربه ثابت کرده که اگر ظرفیت مردمی در کنار مدیران قرار گیرد، اتفاقات خوبی در حوزه اداره شهر روی می‌دهد.

وی اضافه کرد: فردی که می‌خواهد شهر تهران را اداره کند، اگر از ایده‌ها و نظرهای مردم استفاده کند، یک آورده خوبی را برای خود به همراه دارد. خدمت به مردم از مبانی مدیریت در اسلام است. اینکه عنوان می‌کنیم سامانه‌های ارتباط مردمی را پس از ۱۶ سال به‌روز کردیم و شهروندان می‌توانند موضوعات را دنبال کنند، یک شعار نیست یا برای مثال، وقتی مدیریت شهری مطرح می‌کند که موضوع پروانه‌های ساختمانی را نیز به زیر دو ماه می‌رسانیم، از همین جنس است.

گودرزی گفت: در بهمن‌ماه به برکت دهه مبارک فجر شاهد افتتاحیه‌های زیادی هستیم. موضوع ارتباط شهروندان با شهرداری اهمیت ویژه‌ای دارد. در همین راستا بخشی را در سامانه اضافه کرده‌ایم که گزارش فسادها و تخلف‌های اداری کارکنان شهرداری منعکس می‌شود. بخش گزارش‌های تخلفات در شهرداری تهران در سامانه ارتباط مردمی با اهمیت بیشتری قرار گرفته است و از این بخش از سامانه رونمایی می‌شود.

کد خبر 636279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.