امدادرسانی مأموران پلیس‌راه اصفهان به بیش از ۴۰۰ خودرو

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به امدادرسانی مأموران به بیش از ۴۰۰ خودروی گرفتار در برف طی شبانه‌روز گذشته، گفت: رانندگان در راه‌های برون‌شهری استان با زنجیرچرخ تردد کنند.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به بارش برف شدید شبانه‌روز گذشته در محورهای جنوبی و غربی استان اصفهان که باعث یخبندان و لغزنده شدن این محورها شده است به رانندگان هشدار می‌دهیم از سفرهای غیرضروری به این نقاط تا عادی شدن شرایط خودداری کنند و در صورت ضرورت زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

وی با اشاره به امدادرسانی مأموران پلیس‌راه استان اصفهان به بیش از ۴۰۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف در شبانه‌روز گذشته، ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از رانندگان زنجیرچرخ همراه نداشتند به همین دلیل در برف گرفتار شده و باعث بروز ترافیک در برخی از نقاط شده بودند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: جاده‌ها و محورهای کوهستانی به ویژه گردنه‌هایی مانند گردنه ملااحمد، قرقچی، نیه، و محور داران برف‌گیر هستند و امکان تردد در این نقاط بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه همواره رانندگان را به رعایت مقررات عبور و مرور، رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی توصیه می‌کنیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم تمام رانندگان با عمل به توصیه‌ها و هشدارهای کارشناسان پلیس‌راه که در جاده‌ها به صورت شبانه‌روزی در خدمت آن‌ها هستند سفری ایمن و بدون حادثه داشته باشند.

کد خبر 634806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.