ساختمان خود را به عصر دیجیتال ارتقا دهید!

شرکت رهنمای خوزستان برنامه کاربردی و پلت فرم یکپارچه سازی برای ساختمان هوشمند است. ما امروز راه حل های دیجیتالی را برای الزامات ساختمان های هوشمند آینده ارائه می دهیم.

زمان هوشمند سازی ساختمان فرا رسیده است

چرا ساختمان های هوشمند بسازیم؟

هوشمندسازی ساختمان راه را برای پروژه موفق املاک شما نشان می دهد

با فناوری ساختمان هوشمند روی آینده خود سرمایه گذاری کنید.

آینده صنعت املاک و مستغلات توسط روندهای بزرگ پایداری، دیجیتالی شدن، رشد شهری و تغییرات جمعیتی تعیین می شود

دیجیتالی شدن

دیجیتالی شدن یک پیش نیاز اجباری برای عملکرد پایدار یک ساختمان است. حسگرها داده های استفاده از ساختمان را از گرمایش، سرمایش، تهویه تا روشنایی ارائه می دهند: به طوری که مدیران املاک و مستغلات می توانند تصمیمات مبتنی بر داده را برای بهینه سازی عملیات ساختمان و کاهش ردپای اکولوژیکی اتخاذ کنند.

پایداری

پایداری در حال تبدیل شدن به تاثیرگذارترین عامل در کل زنجیره ارزش یک ملک است. در یک ساختمان هوشمند، و هوشمندسازی ساختمان شما به طور مداوم انتشار CO2 ساختمان خود را بهینه می کنید. محیط های کاری مبتنی بر فناوری را در ساختمان هوشمند خود پیاده کنید و مفاهیم کاری جدید را برای کارمندان و مشتریان خود ایجاد کنید.

انواع استفاده

کاربری ساختمان ها در حال تغییر است. گرایش به سمت آپارتمان های کوچک و ارائه خدمات کامل منجر به افزایش تقاضا برای خدماتی مانند حمل و نقل الکترونیکی، اقتصاد اشتراک گذاری، زندگی مشترک و کار می شود. تعمیر و نگهداری پیش بینی و خدمات جذاب در بالاترین سطح مزایای رقابتی تعیین کننده ای را ارائه می دهد

تغییر جمعیتی

در ایران ، تغییرات جمعیتی منجر به رشد گروه افراد بالای 67 تا 20 میلیون نفر در سال 2030 می شود. نیاز به مسکن مناسب برای سالمندان در این کشور به شدت در حال افزایش است. حسگرهای هوشمند امکان زندگی طولانی‌تر و تعیین‌کننده در خانه شما را فراهم می‌کنند

ما استانداردهای هوشمندسازی ساختمان را روی یک پلت فرم به هم متصل می کنیم.

ساختمان خود را به عصر دیجیتال ارتقا دهید!

پلتفرم شرکت رهنمای خوزستان سیستم های کنترل ساختمان اثبات شده و قابل اعتماد مانند KNX، DALI، Zigbee، ModBus TCP و بسیاری دیگر را ادغام می کند. اینها همراه با شبکه ساختمان، اساس زیرساخت ساختمان را تشکیل می دهند.

شرکت رهنمای خوزستان این را در فضای ابری افزایش می دهد، از هم افزایی شبکه های آنالوگ و دیجیتال استفاده می کند، آنها را قابل استفاده می کند و اطلاعات ارزشمندی را از داده ها تولید می کند.

یک سیستم هوشمند ساختمان چه چیزی می تواند به دست آورد؟

خدمات ساختمان هوشمند ما و امکانات بی شمار در سیستم ساختمان هوشمند

نظافت بر اساس نیاز

کنترل نور دینامیک

نظارت و مدیریت انرژی

زیرساخت حمل و نقل الکترونیکی و شارژ

مصرف انرژی شفاف

تعمیرات قابل پیش بینی

مدیریت منابع

هشدار دیجیتال

مدیریت پارکینگ

اتوماسیون اتاق و ساختمان

اندازه گیری غلظت CO2

اندازه گیری استفاده از منابع

اپلیکیشن ساختمان هوشمند: از کنترل تا اتوماسیون تا تجزیه و تحلیل داده ها

کنترل، خودکار و رزرو مرکزی.

از طریق برنامه مرکزی سیستم هوشمند ساختمان خود را به طور یکنواخت کنترل کنید. برنامه ما برای ساختمان های هوشمند راهنمایی بصری کاربر و طراحی جذاب را ارائه می دهد. از چراغ میز در اتاق کار گرفته تا تعداد افراد حاضر در اتاق جلسه: سیستم هوشمند ما مرکز کنترل شما در تلفن هوشمند و تبلت است

بصری سازی و مدیریت داده های ساختمان

نظارت و ذخیره سازی داده های ساختمان باعث ایجاد شفافیت می شود. داده‌های جمع‌آوری‌شده اجازه می‌دهد تا تحلیل‌ها و تجسم‌های هدفمند عملکرد ساختمان انجام و بهینه شود.

رزرو محل کار و اتاق و نظارت بر محل کار

با خدمات ساختمان هوشمند و مدیریت هوشمند فضا برای راحتی بیشتر برای همه کاربران ملک. از طریق اپلیکیشن ساختمان هوشمند مرکزی، مکان‌های کار، اتاق‌های جلسه، پارکینگ و موارد دیگر را به صورت پویا رزرو کنید. همیشه میزان استفاده از ایستگاه های کاری خود را پیگیری کنید.

کد خبر 630828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.