عادات غذایی خوب به جای عادات غذایی مضر

امروزه لایف استایل زندگی ما اکثر به سمت فضای ناسالم در حرکت است. از طرفی اگر شما ورزش را نیز در برنامه خود نداشته باشید، دیگر شرایط بحرانی خواهد شد. 

عادات غذایی خوب به جای عادات غذایی مضر ( لایف استایل خوشمزه و سالم داشته باش )

ما امروز قصد داریم که برای شما چند خوراکی خوشمزه معرفی کنیم که می‌تواند روی سلامتی شما تاثیر بسزایی داشته باشد. با ما تا پایان این مقاله همراه باشید تا برای شما بهترین گزینه‌های موجود را معرفی کنیم. البته خود شما نیز باید بخواهید که اندکی سلامت غذایی خود را به سمت فضای سالم سوق دهید. در این صورت آینده جذاب و روشن خواهید داشت.

به نقل از سایت گانودرما بیز امروزه بیش از 76 درصد از ایرانیان از در کنار غذای خود از انواع نوشیدنی‌های مضر و گاها انواع ترشی و ماست استفاده می‌کنند. به صورت کلی ما ایرانیان به کنار غذایی عادت داریم و از آن نیز استقبال می‌کنیم. بهتر است که در این مقاله به بررسی چند کنار غذایی بسیار عالی بپردازیم که به سیستم گوارش و سلامتی شما کمک می‌کند. تمام هدف ما این است که جامعه‌ای پرنشاط و با طراوت داشته باشیم. ما در این مسیر در کنار شما خواهیم بود و نکات بسیار عالی به شما آموزش خواهیم داد.

آب به جای نوشیدنی‌های مضر

عادات غذایی خوب به جای عادات غذایی مضر

سعی کنید به جای استفاده انواع نوشابه و دلستر از آب استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که علت این موضوع این است که علاوه بر فشار بر سیستم گوارش شما چاقی و اضافه وزن نیز در انتظار شما خواهد بود. قطعا شما نیز افراد لاغر زیادی را مشاهده کرده‌اید که بدنی لاغر دارند، اما یک شکم کوچک و نا متوازن استایل آن‌ها را غیر جذاب کرده است. به همین دلیل است که شما ‌پیشنهاد می‌دهیم که از آب به جای انواع نوشیدنی گاز دار استفاده کنید.

البته برخی از افراد که به فکر سلامتی خود می‌باشند، از انواع دوغ استفاده می‌کنند. اما شما باید به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که شما در حال مصرف یک غذای پروتئینی مانند گوشت، ماهی، حبوبات و... می‌باشید. پروتئین آن را جذب نخواهید کرد. چرا که جذب پروتئین و کلسیم برای بدن به صورت همزمان امکان پذیر نیست. در نتیجه بهترین گزینه برای شما آب معدنی خواهد بود. چرا که کالری آن صفر است در نتیجه به زیبایی اندام شما کمک خواهد کرد. از طرفی به سیستم گوارش شما نیز کمک خواهد کرد. در نتیجه سعی کنید که عاقلانه انتخاب کنید.

سیر بدون بو به جای ترشی در کنار غذا

جالب است بدانید که انواع ترشی‌هایی که در بازار وجود دارند، معمولا برای این که زودتر برسند از مواد خوراکی غیر مجاز استفاده می‌کنند. این کاتالیزورها مانند جوهر لیمو کمک می‌کنند که ترشی که قرار است در مدت 6 ماه آماده مصرف شود در مدت 1 ماه آماده مصرف شود. از طرفی مواد نگهدارنده آن نیز به سیستم گوارش شما ضربه می‌زند و فرایند جذب مواد غذایی را با مشکل مواجه می‌کند. پیشنهاد ما به شما استفاده از سیر سیاه دکتر بیز می‌باشد.

این ماده غذایی بسیار مغذی هیچ گونه عارضه‌ای برای شما ندارد. از طرفی طعم دلنشین و جذاب آن نیز به افزایش لذت شما از غذا منجر می‌شود. در نهایت توجه داشته باشید که این کنار غذایی بوی نامطبوع نیز ندارد و شما با خیال راحت می‌توانید از طعم و مزایای آن لذت ببرید. اگر شما دوست دارید که اطلاعات بیشتری در این مورد داشته باشید می‌توانید از سایت گانودرما بیز در مورد آن تحقیق کنید.

قهوه به جای نوشیدنی انرژی زا

امروزه هر کسی که احساس خستگی می‌کند، اولین گزینه خود را نوشابه انرژی زا قرار می‌دهد. اما این کار اشتباه ترین کار ممکن است. زمانی که شما از نوشابه انرژی‌زا استفاده می‌کنید. قند قابل توجهی را به بدن خود وارد می‌کنید. در نتیجه در وهله اول شما احساس انرژی زیاد دارید، در وهله دوم بدن خود را شرطی به قند بالا و کافئین کرده‌اید و در نهایت بعد از تمام شدن آن نیز در بدن خود احساس خستگی بیشتری خواهید کرد. اما شما یک انتخاب سالم‌تر خواهید داشت.

اگر قرار است که امروز یک روز به شدت سخت داشته باشید و کلی کار قرار است که انجام دهید. می‌توانید در ابتدای روز خود از قهوه گانودرما استفاده کنید. این مدل قهوه انواع زیادی دارد و از طرفی به شما کمک می‌کند که در طول روز انرژی خود را خوبی حفظ کنید. در ضمن شما مزایای جانبی زیادی را نیز دریافت خواهید کرد، به عنوان مثال تمرکز و قدرت عملکرد شما افزایش پیدا خواهد کرد. از طرفی شما می‌توانید یک چربی سوزی ملایم را نیز تجربه کنید و اندام جذاب‌تری نیز داشته باشید.

میوه خشک به جای چیپس و پفک

عادات غذایی خوب به جای عادات غذایی مضر

زمانی که شما بررسی انواع تنقلات خانوار نگاهی می‌کنید، متاسفانه انواع چیپس و پفک را نیز در آن مشاهده می‌کنید. اما شما می‌توانید یک انتخاب سالم و خوشمزه داشته باشید، شما می‌توانید از انواع میوه خشک استفاده کنید. جالب است که بدانید در برخی میوه‌ها، میوه خشک خاصیت غذایی بالاتری دارد. از طرفی کمک می‌کند که شما سلامت جسمی بیشتری داشته باشید.

طعم میوه خشک نیز بسیار خوشمزه است و شما می‌توانید آن را به سادگی جایگزین انواع چیپس و پفک مضر کنید. البته جالب است بدانید که چیپس و پفک در بلند مدت باعث ناراحتی گوارشی، چاقی، پیری زودرس و... می‌شود. در نتیجه اگر شما به سلامتی و زیبایی خود اهمیت می‌دهید انتخاب شما کاملا واضح و آشکار است. به این نکته نیز توجه داشته باشید که شرکت‌های بسیار زیادی در حال حاضر میوه خشک با کیفیت و جذاب را به شما ارائه خواهند داد. برای سلامت خودتان هم که شده یک بار امتحان کنید.

سخن پایانی

همانطور که شما برای آینده مالی خود، خود را بیمه می‌کنید تا در آینده از مزایای مالی آن بهره‌مند شوید. شما با اصلاح عادات غذایی خود نیز می‌توانید سلامتی خود را بیمه کنید و در آینده نیز از آن بهرمند شوید و لذت ببرید. شما نیز در زیر همین مقاله به ما بگویید که چه عادت سالمی را می‌توان با یک عادات ناسالم جا به جا کرد. شما با این کار به داشتن یک جامعه سالم و پرطراوت کمک خواهید کرد.

کد خبر 630334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.