نمایشگاه «اسب، خروس، ماهی» در گالری اکنون

نمایشگاهی با عنوان «اسب، خروس، ماهی» فردا (جمعه) در گالری اکنون اصفهان افتتاح خواهد شد.

الناز رجبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نمایشگاه آثار نقاشی «محمد خلیلی» از نقاشان مطرح و صاحب سبک کشورمان در گالری «اکنون» برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ اثر نقاشی مفهومی از این هنرمند پیشکسوت در ابعاد ۳۰.۴۰ آماده شده است که از فردا _جمعه دوم دی‌ماه_ در گالری اکنون شاهد افتتاح آن و بازدید علاقه‌مندان به هنر خواهیم بود.

مدیر گالری اکنون با بیان اینکه آثار این هنرمند مفهومی و در سبک پست‌مدرن هستند، اظهار کرد: محمد خلیلی پیشکسوت، استاد دانشگاه و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه تربیت مدرس است، از این‌رو به خوبی با این هنر و ابعاد و زوایای مختلف آن آشنا است.

وی با اشاره به آثار مفهومی این هنرمند در نمایشگاه انفرادی اسب، خروس، ماهی تصریح کرد: هر کدام از حیوانات در آثار وی، یک مفهوم خاص را تداعی می‌کنند.

رجبیان ابراز امیدواری کرد: با توجه به تجربه، دانش و هنر این پیشکسوت عرصه نقاشی، علاقه‌مندان، دانشجویان و دیگر هنرمندان از فرصت دیدار از نمایشگاه محمد خلیلی استفاده کنند و از آثار زیبای او در گالری اکنون لذت ببرند.

به گزارش ایمنا، محمد خلیلی متولد ۱۳۴۲ و دانش‌آموخته کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه تربیت مدرس است. وی از وجود استادانی از جمله جواد حمیدی، جعفر روحبخش، مهدی حسینی، محمدابراهیم جعفری بهره برده است.

نمایشگاه «اسب، خروس، ماهی» در گالری اکنون

وی کسب عنوان‌های دومی در رشته کاریکاتور استان اصفهان و تجربه نمایشگاه‌های نگارخانه کلاسیک ۱۳۶۹، گالری افرند ۱۳۷۰، نگارخانه والی (تهران) ۱۳۸۸، موزه هنرهای معاصر اصفهان در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹، مؤسسه فرهنگی هنری صبا ۱۳۸۹، گالری آپادانا در سال ۱۳۸۹ و گالری کوثر را در کارنامه کاری خود دارد.

نمایشگاه انفرادی نقاشی محمد خلیلی روز جمعه _دوم دی‌ماه_ ساعت ۱۶ در گالری اکنون اصفهان در خیابان مارنان افتتاح خواهد شد و تا روز چهارشنبه _چهاردهم دی‌ماه_ ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند در این مدت همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری اکنون مراجعه و از آثار نقاشی محمد خلیلی دیدن کنند.

کد خبر 628399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.