ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بصیرت‌افزا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ سترگ به جوانان و نسل‌های آینده بصیرت‌افزا است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اسرافیل وزیری در ملاقات عمومی با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران را یک وظیفه برشمرد و اظهار کرد: ما از معنویت این دیدارها روحیه و انرژی مضاعف می‌گیریم.

وی افزود: امیدواریم لیاقت خدمت صادقانه به جامعه ایثارگری را داشته و در این مسیر، پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با بیان اینکه سربلندی ایران اسلامی به برکت خون شهدا است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال این فرهنگ سترگ به جوانان و نسل‌های آینده بصیرت‌افزا است.

وزیری دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را از برنامه‌های مستمر خود دانست و افزود: یکی از بهترین جلسات و دیدارهای هفتگی این‌جانب که سبب افزایش روحیه و انرژی مضاعف برای کار و تلاش بیشتر می‌شود، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و استمداد دعای خیر از پدران و مادران آسمانی است.

وی ضمن اشاره به افتخارات و ایثارگری‌های شهدا و جانبازان گفت: بازخوانی زندگی و مشی شهدا تنها راه تداوم انقلاب اسلامی و ترویج این فرهنگ گران‌قدر به نسل جوان بر تمامی مسئولان واجب است.

کد خبر 628039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.