معرفی شهدا به نسل امروز باید در نهاد خانواده اتفاق بیفتد

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثاروشهادت در جامعه گفت: معرفی شهدا و جانبازان به نسل‌های جدید باید در نهاد خانواده به‌ویژه مدارس اتفاق بیفتد و سایر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی نیز با تولید برنامه‌های جذّاب و اثرگذار، در این مسیر قدم بگذارند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، داور نوری در دیدار با «عبدالحسین فاتحی» برادر شهید و جانباز گرانقدر ۷۰ درصد قطع پا و جانباز گرانقدر «حبیب علیوند»، جانبازان گرانقدر را راویان عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: جانبازان قهرمانان ملی و دینی ما هستند و حفظ شأن و احترام آنان بر همه واجب است.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه افزود: معرفی شهدا و جانبازان به نسل‌های جدید باید در نهاد خانواده و به ویژه مدارس اتفاق بیفتد و سایر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی نیز با تولید برنامه‌های جذاب و اثرگذار، در این مسیر قدم بگذارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل ذلّت و انفعال قرار دارد و اگر این فرهنگ متعالی در جامعه اسلامی نهادینه شود، کشور عزیز ما همواره همانند چهار دهه اخیر در نهایت اقتدار و عزّت خواهد بود.

گفتنی است در دیدار با جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «عبدالحسین فاتحی» تابلو فرش مزین به تصویر این جانباز گرانقدر به ایشان اهدا شد.

کد خبر 629301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.