باید از سبک تربیت اسوه‌های ایثار الگو بگیریم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: شهدای امنیت و جوانان با بصیرت انقلابی، امروز ادامه‌دهنده راه شهدای انقلاب و زمینه‌ساز ظهور هستند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین داوود میرزایی، در دیدار با خانواده معظم شهید امنیت پاسدار رحیم صحابی که با حضور امام جمعه، نماینده مردم شریف سلماس در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان سلماس، در منزل خانواده معظم شهید صحابی برگزار شد، خدمت به خانواده شهدا را افتخار بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و اظهار کرد: یاد خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست و ما باید پای صحبت خانواده شهدا بنشینیم و شیوه و سبک شما برای تربیت اسوه‌های ایثار، درس بگیریم‌.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و توطئه‌های دشمنان افزود: این کشور بیمه شهداست و به برکت خون شهدا، گزندی از این حوادث به انقلاب نرسید.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه شهید صحابی نشان داد که شهادت قله تعالی انسان است، اضافه کرد: جوانانی مثل شهید صحابی زمینه‌ساز ظهور هستند و ان‌شاءالله با بصیرت انقلابی چنین جوانانی این انقلاب اسلامی را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل می‌کنیم.

وی با قدردانی از مردم مؤمن و شهیدپرور سلماس در حفظ جایگاه شهدای والامقام گفت: مراسم باشکوه تشییع جنازه شهید صحابی و حضور گسترده مردم شهیدپرور آذربایجان‌غربی به ویژه شهرستان سلماس نشان‌دهنده بصیرت انقلابی مردم است.

برادر شهید صحابی نیز با بیان اینکه همه ما برای عظمت و اعتلای انقلاب اسلامی زحمت کشیده‌ایم، گفت: افتخار می‌کنم که برادرم در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به شهادت رسید و شهادت در راه حق، آرزوی قلبی او بود.

گفتنی است، در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از خانواده معظم شهید رحیم صحابی تجلیل شد.

همچنین نماینده مردم شریف سلماس در مجلس شورای اسلامی لوح تقدیر محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی را به خانواده معظم شهید صحابی اهدا کرد. شهید صحابی، از شهدای مدافع امنیت است که بیست‌وهفتم آبان‌ماه در درگیری با اغتشاشگران در شهرستان بوکان به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 627792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.