شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۲۸ آذرماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم آذرماه_ در ساعت منتهی به ۱۱ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۳۳ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _دوشنبه بیست‌وهشتم آذرماه_ به شرح زیر است:

امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۱۵۷، باقرشهر با شاخص ۱۸۶، پاکدشت با شاخص ۱۵۲، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۵۷، پیشوا با شاخص ۱۵۲، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۵۵، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۵۶، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۱۵۶، سلامت با شاخص ۱۵۸، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۶۲، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۵۳، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۵۴، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۶۰، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۸۷، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۵۴، قائم با شاخص ۱۶۳، قرچک با شاخص ۱۹۱، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۶۳ و ورامین با شاخص ۱۸۳ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه منطقه یک با شاخص ۱۰۲، امام خمینی با شاخص ۱۲۸، باغستان شهریار با شاخص ۱۱۵، پارک رازی با شاخص ۱۴۳، پاسداران با شاخص ۱۳۴، پونک با شاخص ۱۰۱، شریف منطقه دو با شاخص ۱۴۲، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۴۴، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۴۱، علم و صنعت با شاخص ۱۴۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۱۱۲، ملارد با شاخص ۱۱۹ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوای در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۶۴، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۷۰، پردیس با شاخص ۵۴، دانشگاه تهران با شاخص ۸۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۸، رباط‌کریم با شاخص ۸۳، ژئوفیزیک با شاخص ۸۶، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۷۳، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۵۸، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۸۸، شهریار با شاخص ۸۸، قدس با شاخص ۷۷، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۶۷ و میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۸۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد. همچنین کیفیت هوای در ایستگاه چشمه با شاخص ۴۳ در وضعیت هوای پاک (سبز) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 627765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صبا IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    0 0
    با این اوضاع آلودگی هوا همش سردرد گلودرد و حالت تهوع داریم لطفا این مدتم مدارس را تعطیل کنید که از بار ترافیک شهری هم کاسته شود