دستگیری سارق سابقه‌دار داخل خودرو در نطنز

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق سابقه‌دار داخل خودرو با ۱۴ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نطنز، خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان شهرستان نطنز مبنی بر سرقت داخل خودرو، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و مأموران پس از بررسی صحنه سرقت و انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی رد پای یکی از سارقان سابقه‌دار را در این سرقت به دست آوردند.

وی با بیان اینکه کارآگاهان این پلیس با هوشیاری بالای خود در کمترین زمان ممکن مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند، ادامه داد: متهم که در ابتدا منکر انجام هرگونه جرمی بود هنگامی که با مدارک و مستندات کارآگاهان مواجه شد لب به اعتراف باز کرده و به ۱۴ فقره سرقت داخل خودرو اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، به شهروندان توصیه کرد: جهت پارک خودروی خود تا حد امکان از پارکینگ‌های عمومی و یا محدوده‌هایی که با گماردن نگهبان برای پارک خودروها ایجاد شده است، استفاده کنند.

وی اضافه کرد: شهروندان از نصب تزئینات زائد و لوکس گران و رها کردن کیف، گوشی تلفن همراه، مدارک و سایر وسایل با ارزش خود در داخل خودرو اجتناب کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوکی که بدون دلیل اطراف خودروهای پارک شده پرسه‌زنی می‌کنند، بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 627561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.