اعتراف یک سارق به ۲۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری سارق محتویات داخل خودروی شهروندان در شهرستان لنجان و اعتراف متهم به ۲۳ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت چندین نفر از شهروندان شهرستان لنجان مبنی بر سرقت محتویات داخل خودروی آنها، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با استفاده از ظرفیت‌های موجود به ویژه بررسی دقیق تمام صحنه‌های سرقت، بهره‌گیری از کارشناسان بررسی صحنه جرم و استفاده از روش‌های علمی، سرانجام سرنخ‌هایی از دست داشتن یکی از سارقان سابقه‌دار در این سرقت‌ها به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: با مشخص شدن هویت عامل اصلی سرقت‌های صورت گرفته، کارآگاهان در هماهنگی با مرجع قضائی، مخفیگاه سارق را شناسایی، در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر و در بازرسی از محل نیز مقادیری اموال مسروقه را کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات به بزه ارتکابی اعتراف کرد، گفت: با اعترافات صریح متهم به ۲۳ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودروی شهروندان، مال‌باختگان شناسایی، پرونده تشکیل و متهم برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 659736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.