دستگیری سارق قطعات خودرو در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری سارق قطعات خودرو در عملیات مأموران این فرماندهی و اعتراف متهم به ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و وسایل داخل خودرو در سطح شهرستان شاهین‌شهر، بررسی موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با حضور در صحنه‌های سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه سرانجام ردپای یک سارق سابقه‌دار را در سرقت‌ها به دست آوردند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی اموال مسروقه شامل باتری، زاپاس خودرو و ضبط و پخش کشف شد، تصریح کرد: متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه‌رو شدن با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، به ۱۱ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد و برای انجام اقدامات قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان با قرار ندادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران‌قیمت در خودرو می‌توانند از سرقت آنها جلوگیری و در صورت مشاهده افراد مشکوک اطراف خودروهای پارک شده در سطح شهر، بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا از سرقت‌های احتمالی پیشگیری شود.

کد خبر 650579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.