مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۲۶ آذر

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر قتل زن جوان توسط برادرشوهر و جاری، کشف جسد دختر ۲۲ساله در رودخانه کارون، عامل اغتشاشات شرق تهران دستگیر شد، دستگیری کلاهبردار سه‌میلیاردی، قتل فجیع مرد صیغه‌ای و دستگیری عامل تیراندازی به ۳۰ مغازه در اصفهان را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث شنبه بیست‌وششم آذر به شرح زیر است:

پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر یک مورد تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستاهای بخش بیلوار، رسیدگی به موضوع در دستورکار قرار گرفت و تیمی از مأموران در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: جسد دختر ۲۲ ساله اهوازی پس از هشت روز در رودخانه کارون پیدا شد.

بیشتر بخوانید

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی و یکی از سردسته‌های فعال در اغتشاشات شرق تهران خبر داد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری کلاهبردار و کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش سه میلیارد ریال در خرم‌آباد خبر داد.

بیشتر بخوانید

تحقیقات برای یافتن ردی از پدر ۶۵ ساله خانواده به نام احمد آغاز و خانه او واقع در لواسان بازبینی شد. در بررسی منزل مشخص شد دوربین‌های مداربسته به‌طرز ماهرانه‌ای در خانه کار گذاشته شده است که هارد محتوای اطلاعات آن در منزل وجود نداشت. همچنین خودروی شخصی احمد در حالی در پارکینگ خانه پیدا شد که وسایل شخصی او در آن نبود.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری فردی که با تیراندازی به ۳۰ باب مغازه باعث تخریب و ایجاد خسارت به آن‌ها شده بود، در عملیات ضربتی مأموران این فرماندهی خبر داد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از وقوع قتل نوجوان ۱۴ ساله و دستگیری قاتل در کمتر از یک روز خبر داد.

بیشتر بخوانید

آن‌طور که فرماندار بشرویه اعلام کرده است زلزله ۵.۴ ریشتری در این شهرستان، تاکنون خسارت جانی نداشته، اما خسارت‌های مالی ازقبیل شکستگی شیشه‌ها و ترک‌خوردگی بعضی دیوارها گزارش شده است.

بیشتر بخوانید

سرهنگ خدارحم فروغی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان، اظهار کرد: در شامگاه بیستم آذر، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی منجر به فوت در خیابان گل‌های شهر زاهدان، مأموران انتظامی برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید

شامگاه سه‌شنبه چهارم آبان، مسئولان بخش اهدای عضو بیمارستان مسیح دانشوری در تماس با بازپرس محمدتقی شعبانی اعلام کردند پیکر دختر ۱۷ ساله‌ای را که دچار مرگ مغزی شده، برای اهدای عضو از بیمارستان الغدیر به این بیمارستان منتقل کرده‌اند، اما آثار کبودی روی گردنش دیده می‌شود و همین موضوع مرگ وی را مشکوک کرده است.

بیشتر بخوانید

ظهر پنجشنبه گذشته، زنگ تلفن پلیس ۱۱۰ به‌صدا درآمد و خبر جنایتی وحشتناک در بی‌سیم‌های پلیس پیچید: «پیرزنی در طبقه اول منزلی ویلایی در بلوار توس به قتل رسیده است». در پی دریافت این خبر، گروهی از نیروهای کلانتری آبکوه به فرماندهی سرهنگ محمدعلی محمدی (رئیس کلانتری) عازم این نشانی شدند و به تحقیق در این‌باره پرداختند.

بیشتر بخوانید

روز گذشته، مأموران کلانتری ۱۴۴ جوادیه در جریان کشف جسد زنی ۴۴ ساله در خانه قرار گرفتند و بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به همراه محمدحسین زارعی، بازپرس کشیک قتل پایتخت، برای بررسی موضوع در محل جنایت حاضر شدند.

بیشتر بخوانید

۱۲ سال قبل زن و مردی به مأموران پلیس گزارش دادند که عروسشان به قتل رسیده است. آنها به مأموران گفتند: در خانه پسرمان باز بود، شک کردیم و وارد خانه شدیم. به محض ورود، متوجه شدیم عروسمان به قتل رسیده و نوه کوچکمان هم در حمام زندانی شده است.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به قتل چهار تن از اعضای خانواده همسر سابقش کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

بامداد هفتم آذر امسال، مرد سالخورده‌ای در تماس با پلیس کرج از قتل همسر و فرزندخوانده‌اش خبر داد. اپراتور ۱۱۰ آدرس خانه این پیرمرد را گرفت و حوالی ساعت چهار صبح، تیم کلانتری ۱۱ کرج مقابل خانه مدنظر در حوالی میدان شهدا حاضر شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 627367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.