دستگیری عامل تیراندازی به ۳۰ مغازه در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری فردی که با تیراندازی به ۳۰ باب مغازه، باعث تخریب و ایجاد خسارت به آن‌ها شده بود در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وصول شکایت تعدادی از متصدیان واحدهای صنفی یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان اصفهان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در نیمه‌های شب اقدام به تیراندازی به مغازه‌های آن‌ها کرده و باعث تخریب شیشه‌ها و ایجاد خسارت به آن‌ها شده است موضوع در دستور کار ویژه مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا گشت‌های ویژه فعال و اقدامات علمی و تخصصی را برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی‌ها انجام دادند و سرانجام یکی از واحدهای گشتی حین گشت‌زنی فردی که در حال تیراندازی به سمت شیشه مغازه‌ها بود را مشاهده و بلافاصله جهت دستگیری وی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: متهم به محض مشاهده مأموران سوار بر یک دستگاه خودروی سواری شده و از محل متواری شد اما با هوشیاری و اقدام سریع مأموران خودرو متوقف و در بازرسی از آن یک قبضه اسلحه شکاری به همراه ۱۷۰ عدد فشنگ مربوطه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از انتقال به یگان انتظامی در تحقیقات صورت گرفته به ۳۰ فقره تیراندازی به مغازه و دو بانک در منطقه دشتی اصفهان اعتراف کرد، خاطرنشان کرد: در بررسی گوشی تلفن همراه متهم مشخص شد وی با شبکه‌های ضدانقلاب و معاند در ارتباط بوده و تحت تأثیر این شبکه‌ها دست به این عمل مجرمانه زده است که در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ بساطی افزود: پلیس با همه توان و تلاش در خدمت امنیت و آرامش شهروندان است و اجازه نمی‌دهد، عده‌ای با مخدوش کردن این امنیت، نارضایتی شهروندان را فراهم کنند.

کد خبر 627165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.