تمام شهر در تلفن همراه؛ رویکرد بوفالو برای مبارزه با اخبار جعلی

شهروندان و گردشگران در بوفالو، دومین شهر بزرگ ایالت نیویورک در آمریکا، به‌زودی می‌توانند به اخبار برگزیده و معتبر شهر دسترسی پیدا کنند، ضمن این‌که اطلاعات مربوط به خدمات شهری نیز در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی فناوری Simplicity App به‌زودی نرم‌افزاری را تحت عنوان "تمام شهر در یک گوشی تلفن همراه" توسعه خواهد داد که امکان دسترسی شهروندان و گردشگران بوفالو را به تنها یک منبع مطمئن برای آگاهی از تمام اطلاعات شهری فراهم می‌آورد. در واقع، کاربران می‌توانند پس از نصب رایگان نرم‌افزار روی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند خود از تازه‌ترین خبرها، هشدارهای اضطراری شهری، بسته شدن احتمالی معابر شهری به علل مختلف، تاریخ برگزاری رویدادهای مختلف، خدمات عمومی و سایر اطلاعات لازم در مورد بوفالو آگاه شوند.

پیش از این، ساکنان بیش از ۱۰۰ شهر آمریکایی نظیر نیویورک، میامی، منطقه خلیج سانفرانسیسکو و حومه‌های شیکاگو از نرم‌افزار "تمام شهر در یک گوشی تلفن همراه" بهره‌مند شده‌اند، با این حال مدیران کلان‌شهرهای آمریکا مانند دنور و بوفالو نیز در نظر دارند تا چند ماه آینده، دسترسی به این نرم‌افزار را برای شهروندان و گردشگران خود امکان‌پذیر کنند.

تمام شهر در تلفن همراه؛ رویکرد بوفالو برای مبارزه با اخبار جعلی

بوفالو به علت این‌که اولین شهر آمریکایی با دسترسی گسترده به الکتریسیته به‌شمار می‌رود، در سراسر کشور به "شهر روشنایی" شهرت دارد، ضمن این‌که از تاریخچه‌ای غنی در زمینه بهره‌گیری از نوآوری برای طراحی شهری برخوردار است. اقدام جدید مدیران در راستای دسترسی شهروندان و گردشگران به اخبار روز شهر از یک منبع موثق، آن‌ها را به طور قابل توجهی در تحقق هدف خود برای تبدیل شدن به یکی از شهرهای موفق آمریکایی در بهره‌گیری از هوشمندترین ابزارهای دنیا یاری خواهد کرد.

نرم‌افزار "تمام شهر در یک گوشی تلفن همراه" به شهروندان کمک خواهد کرد به مبارزه با اخبارهای جعلی بپردازند و با سرعت بیشتر به اطلاعات مربوط به شهر دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، نرم‌افزار جدید از طریق کاهش نیاز به اخبار و مدارک شهری پرینت‌شده روی کاغذ، در بهبود کیفیت هوا نقش مهمی ایفا می‌کند، ضمن این‌که قابلیت تنظیم دریافت نوع خبر را نیز برای کاربران فراهم می‌آورد.

کد خبر 626617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.