ورزش و سلامت دانش‌آموزان در اولویت‌ وزارت آموزش و پرورش است

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: با توجه به شرایطی که در دوران شیوع کرونا با آن درگیر بودیم، ورزش و سلامت دانش‌آموزان در اولویت‌های وزارت آموزش‌وپرورش قرار گرفت، از این رو زیرساخت‌های لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات دانش‌آموزان ورزشکار فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فخرالدین اسدی امروز _دوشنبه چهاردهم آذرماه_ در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز سی‌ونهمین دوره مسابقات استانی ورزشی پسران یادواره شهدای مدارس دخترانه زینبیه و ثارالله میانه در چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: این مسابقات از دوازدهم آغاز و تا بیست‌وهفتم آذرماه ادامه داد که در پنج رشته ورزشی فوتسال، فوتبال، والیبال، بسکتبال و دو و میدانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مسابقات فوتبال و دو میدانی در زمین چمن و پیست دو و میدانی معلم ورزش شهید نصیری، مسابقات فوتسال در سالن شهید ترابی مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز و مسابقات بسکتبال و والیبال در سالن سعدی ناحیه دو شهرکرد برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری استعدادیابی، تجلیل از دانش‌آموزان مقام‌آور و ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان را از دیگر برنامه‌های سی‌ونهمین دوره مسابقات استانی ورزشی پسران یادواره شهدای مدارس دخترانه زینبیه و ثارالله میانه در چهارمحال‌وبختیاری دانست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که در دوران اوج شیوع ویروس کرونا با آن درگیر بودیم، ورزش و سلامت دانش‌آموزان در اولویت‌های وزارت آموزش‌وپرورش قرار گرفت، از این رو زیرساخت‌های لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن مسابقات دانش‌آموزان ورزشکار و عوامل اجرایی در نظر گرفته شده و هماهنگی‌های لازم در این راستا صورت گرفته است.

کد خبر 624656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.