تدبیر شورای کامبرلند برای مدیریت افزایش هزینه‌های زندگی

شورای شهر کامبرلند استرالیا، در پاسخ به افزایش هزینه‌های زندگی یک انباری محلی برای ذخیره اقلام ضروری راه‌اندازی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره آمار استرالیا ماه گذشته اعلام کرد که طی ۱۲ ماه گذشته منتهی به سپتامبر تورم در کشور با افزایشی ۷.۳ درصدی مواجه بوده و هزینه اقلام غذایی اساسی زندگی از جمله گوشت، لبنیات و سبزیجات در طول سال به ترتیب ۷.۳، ۱۲.۱ و ۱۶.۲ درصد افزایش یافته است. علاوه بر این مالکان خانه‌ها از افزایش نرخ بهره به ۲.۸۵ درصد متضرر شده‌اند و هزینه سوخت، عوارض، برق و سایر هزینه‌های زندگی برای خانواده‌های جوان در غرب سیدنی در حال افزایش است.

شورای شهر اعلام کرد که افزایش هزینه‌های زندگی مردم را به‌سمت خیریه‌های ارائه‌دهنده کمک‌های غذایی سوق داده است؛ چراکه بسیاری از مردم منطقه در طول همه‌گیری کرونا شغل خود را از دست داده‌اند و افزایش روزافزون هزینه‌های زندگی تأثیر بسیاری روی آن‌ها دارد.

شورای شهر کامبرلند به‌منظور مدیریت افزایش هزینه‌های زندگی به جمع‌آوری کمک‌های مالی از سازمان‌های سراسر شهر اقدام کرده است تا مطابق با پیشنهاد معاون شهردار منطقه به ایجاد انبار محلی برای ذخیره اقلام ضروری زندگی بپردازد.

شورای شهر تاکید کرد که برای جامعه روبه‌رشد جنوب غرب سیدنی، به‌ویژه با وجود افزایش هزینه‌های زندگی، امکانات بیشتری مورد نیاز است، چراکه افزایش هزینه‌های حمل‌ونقل بر تامین‌کنندگان اقلام ضروری زندگی تأثیر منفی بسیاری گذاشته است و استفاده از تسهیلات شورا می‌تواند امکان دسترسی افراد با زمینه‌های مختلف را به این اقلام آسان‌تر کند.

شورای شهر همچنین با فراخوان تأمین مالی از دولت مرکزی خواسته است که به خیریه‌های مواد غذایی کامبرلند کمک کند زیرا آن‌ها بار بحران هزینه‌های زندگی شهر را به دوش می‌کشند، حال آن‌که این نهادها در حال حاضر تنها به کمک‌های مالی متوسط تعدادی از اهالی استرالیایی متکی هستند.

تدبیر شورای کامبرلند برای مدیریت افزایش هزینه‌های زندگی

کد خبر 623111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.