شاخص آلودگی هوای مناطق تهران؛ امروز ۷ آذرماه

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز _‌دوشنبه هفتم آذرماه_ در ساعت منتهی به ۱۱ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۰۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وضعیت هوای تهران امروز _ دوشنبه هفتم آذرماه_ به شرح زیر است:

امروز دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۶۲، شهرداری مرکز منطقه ۱۲ با شاخص ۱۵۲و شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۲ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های امام خمینی با شاخص ۱۳۱، باقرشهر با شاخص ۱۰۴، پارک رازی با شاخص ۱۴۸، پاکدشت با شاخص ۱۲۰، پونک با شاخص ۱۰۲، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۱۸، تربیت مدرس منطقه شش با شاخص ۱۱۲، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۴۱، شریف منطقه دو با شاخص ۱۲۵، شهرداری منطقه ۱۰ با شاخص ۱۰۳، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۱۱، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۳۹، قائم با شاخص ۱۰۶، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۳۳، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۰۱ و ورامین با شاخص ۱۴۶ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۸۰، اقدسیه منطقه یک با شاخص ۹۸، باغستان شهریار با شاخص ۶۹، پاسداران با شاخص ۸۲، چشمه با شاخص ۵۲، دانشگاه تهران با شاخص ۹۹، دماوند با شاخص ۷۵، رباط‌کریم با شاخص ۶۲، ژئوفیزیک با شاخص ۷۶ و ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۷۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین وضعیت ایستگاه‌های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۸۹، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۸، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۶۸، شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۶۴، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۹۸، شهریار با شاخص ۶۶، علم و صنعت با شاخص ۶۹، قرچک با شاخص ۸۱، گلبرگ منطقه هشت با شاخص ۶۱، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۹۰، ملارد با شاخص ۷۴ در وضعیت هوای قابل قبول (زرد) قرار دارد.

سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۴۱، اسلام‌شهر با شاخص ۳۹، پردیس با شاخص ۴۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۴۶ و لواسانات با شاخص ۲۵ و در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 622914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.