تسهیلات مربوط به شهرها در روستاها هزینه می‌شود

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: تسهیلاتی که برای شهرستان‌ها در نظر گرفته می‌شود بیشتر در روستاها هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله صفیان امروز_ پنجشنبه سوم آذرماه _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استان چهارمحال‌وبختیاری در حال گذر از حالت سنتی به صنعتی است و کشاورزی و دامداری آن در حال نابودی است، چراکه برخی افراد جامعه بدون دانش وارد بازار کار می‌شوند، در صورتی که دامدار را باید در کشتارگاه مشغول به‌کار کنند تا متناسب با حرفه خود فعالیت داشته باشد.

وی با بیان اینکه بعضی نام‌ها در دنیا باقی می‌مانند به این دلیل که دست به هر کاری می‌زنند نتیجه آن ماندگار می‌شود، تصریح کرد: هر مدیری که جسارت تغییرات را داشته باشد ترکش‌ها را نیز تحمل می‌کند. تغییرات را امیدواریم که ایجاد و پیگیری کنید.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت، تاکید کرد: برای ساماندهی بسیاری از تخلفات اقداماتی خوبی از جمله یارانه‌ای و ساماندهی شدن توزیع نهاده‌های دامی انجام شد و همچنان نیاز است در این راستا تدابیر بیشتری لحاظ شود.

وی اظهار کرد: تسهیلاتی که برای شهرستان‌ها در نظر گرفته می‌شود بیشتر در روستاها هزینه می‌شود و شهرها از آن بی‌بهره هستند، گاهی تفکر تنها محرومیت زدایی است در حالی که برخی شهرها هم از امکانات بی‌بهره هستند و باید در کنار روستاها به این قشر هم توجه شود.

وی ادامه داد: در شهرهای فرا دنبه، نقنه، بلداجی و بروجن واقع در شهرستان بروجن، چند اثر تاریخی ثبت شده است، اما تنها ثبت شدن کفایت نمی‌کند، زیرا این آثار ارزشمند در مرحله نابودی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 621853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.