مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۲ آذرماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر دستگیری مادر بی‌رحم و ناپدری قاتل، ۹ نفر از عوامل حادثه تروریستی اصفهان دستگیر شدند، عامل همکاری با رسانه‌های معاند در شهر ری دستگیر شد و خودکشی طنزپرداز لرستانی را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه دوم آذرماه_ به شرح زیر است:

یکشنبه یکم آبان‌ماه جاری، مأموران پلیس با در دست داشتن حکم قضائی برای دستگیری یک فروشنده مواد مخدر، وارد خانه‌ای در شهرک علائین شهر ری شدند و پس از اینکه متوجه شدند فروشنده مواد مخدر قبل از رسیدن آنها پا به فرار گذاشته است، محل مورد نظر را هدف بازرسی قرار دادند.

بیشتر بخوانید

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از بازداشت ۹ متهم در ارتباط با حادثه تروریستی اصفهان خبر داد و گفت: سه نفر از این تروریست‌ها قصد فرار از کشور را داشتند.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش یگان ضربت عامل همکاری با رسانه‌های معاند در این شهر دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

مرد ۵۱ ساله‌ای که در دی سال ۹۲ به اتهام نگهداری غیرقانونی یک دختر خردسال با دستور ویژه قاضی علی اکبر صفائیان (قاضی وقت شعبه ۸۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد) دستگیر شده بود، در ابتدا به دلیل ترس از مجازات هربار قصه‌ای را درباره دختر سه ساله سرهم می‌کرد و بالاخره با راهنمایی‌ها و ارشادهای مقام قضائی، داستان دختری به نام «مهلا» را این‌گونه بازگو کرد: ۲۱ ساله بودم که با همسرم به طور سنتی ازدواج کردم و او را خیلی دوست داشتم، اما در طول ۳۰ سال زندگی مشترک، صاحب فرزندی نشدیم.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتای استان اصفهان از کاهش ۲۲ درصدی جرایم حوزه سایبری در دو ماه گذشته به علت گرایش کاربران به استفاده از نرم افزارهای داخلی خبر داد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتای استان اصفهان از شناسایی و دستگیری فردی که به بهانه استعلام علت قطع شدن یارانه اقدام به ارسال پیامک جعلی و برداشت از حساب شهروندان می‌کرد، خبر داد.

بیشتر بخوانید

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد مردی در یکی از ییلاقات این شهرستان، مأموران انتظامی به سرعت در محل حاضر شدند. در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که این مرد پس از خروج از خانه با خودرو پیکان، با ضربات سلاح سرد به قتل رسیده و جنازه نیمه سوخته‌اش در ییلاقات ماسال رها شد.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: «حسین زرین‌جویی» طنزپرداز لرستانی امروز (سه‌شنبه) در منزل پدری خود اقدام به خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید

صبح امروز چهارشنبه دوم آذرماه، اهالی خیابانی در محله یافت‌آباد صدای درگیری خانوادگی را در یک خانه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کردند که با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد راهی محل حادثه شدند و به محض ورود به خانه با جسد خون‌آلود زن جوانی مواجه شدند که به طرز وحشتناکی کشته شده بود.

بیشتر بخوانید

عصر یکشنبه بیست‌ونهم آبان به قاضی محمد وهابی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران جانش را از دست داده و مرگ او مشکوک است. به دستور قاضی، تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که زن جوان پنج روز قبل به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته است اما تلاش تیم پزشکی برای نجات او بی‌فایده بود و در نهایت زن جوان تسلیم مرگ شد.

بیشتر بخوانید

سرپرست انتظامی شهرستان میان‌دورود گفت: زنی که با انتشار مطالب در بستر شبکه‌های اجتماعی موجب اعتراضات شده بود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از مرداد سال ۹۲ به دنبال تماس شهروندی با پلیس شهریار آغاز شد. این مرد که با پلیس تماس گرفته بود از بوی تعفنی که از خانه همسایه‌شان به مشام می‌رسد خبر داد. وی گفت: زن و مرد همسایه مدتی است مدام با هم درگیر هستند و ما صدای مشاجره آنها را می‌شنویم. از چند روز قبل هیچ صدایی از خانه شأن نمی‌آید، اما بوی تعفن به مشام می‌رسد. من گمان می‌کنم اتفاق بدی رخ داده است.

بیشتر بخوانید

ساعت ۱۱ امروز خبر پیدا شدن یک جسد در بازار طلافروشان گزارش و بلافاصله پلیس برای بررسی موضوع در صحنه حاضر شد.

بیشتر بخوانید

حوالی نیمه شب پنج شنبه، وقوع یک فقره قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کرمان گزارش شد که بی درنگ با حضور نیروهای کلانتری ۱۹ در یکی از محله‌های حومه شهر کرمان، مشخص شد یک زوج افغانستانی با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند و عامل قتل از محل جنایت گریخته است.

بیشتر بخوانید

یکی از روزهای اسفند پارسال زنی جوان با ۱۱۰ تماس گرفت و وقتی اپراتور پاسخ داد، سراسیمه و هراسان گفت که مرد همسایه در حال جابه‌جایی یک جسد است. پس از این تماس مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض راهی آدرسی که زن جوان اعلام کرده بود، شدند. محل حادثه یک خانه ویلایی بود که تبدیل به یک کارگاه مبل‌سازی شده بود.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه از وقوع حادثه سقوط از بلندی یک نوجوان ۱۵ ساله در شهرک شهریار این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

تحقیقات در این پرونده از ساعت ۲۳ شامگاه دوم دی ماه پارسال شروع شد. آن روز به تیم جنایی خبر رسید که زنی ٧٠ ساله در خانه‌اش به قتل رسیده است و محل جنایت خیابانی در شمال غرب تهران بود. تیم جنایی پس از حضور در محل متوجه شد که زن ٧٠ ساله‌ای بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید

یک مقام آگاه در خصوص آخرین جزئیات مجروحان و شهدای حادثه تروریستی شب گذشته اصفهان، توضیحاتی ارائه داد.

بیشتر بخوانید

رسیدگی به این پرونده از تیرماه سال ۹۵ به دنبال پیدا شدن یک خودرو زانتیا سوخته در اسلامشهر آغاز شد. با کشف این خودرو مأموران به بررسی پرداختند و جسد سوخته راننده که قابل شناسایی نبود با دستور قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد. کارشناسان پزشکی قانونی آتش سوزی را عمدی تشخیص دادند.

بیشتر بخوانید

بررسی‌های ویژه قضائی در پرونده همسرکشی با متادون، در حالی ابعاد جدیدی از این جنایت تکان‌دهنده را فاش کرد که دو متهم دیگر نیز به خاطر همدستی با زن جوان دستگیر شدند و مقابل میز عدالت ایستادند. این قتل هولناک که فقط با ارسال یک پیامک به فرد غریبه لو رفت و به ماجرایی عجیب و پیچیده تبدیل شد، از نیمه دوم مهر گذشته هنگامی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کد خبر 621757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.