از قتل هولناک خواهر و شوهر خواهر تا دستگیری قاتل کودک ۳ ساله

قتل هولناک خواهر و شوهر خواهر با ضربات چاقو، بازداشت ۱۰ مرد مسلح و کشف هزاران اسلحه جنگی و شکاری، قتل یک زن توسط سرایدار، خودکشی یک زن در کرج و دستگیری قاتل کودک ۳ ساله را در بسته خبری حوادث ایمنا، بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مهدی پورامینایی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان، اظهار کرد: حوالی نیمه شب پنج شنبه، وقوع یک فقره قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ کرمان گزارش شد که بی درنگ با حضور نیروهای کلانتری ۱۹ در یکی از محله‌های حومه شهر کرمان، مشخص شد یک زوج افغانستانی با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند و عامل قتل از محل جنایت گریخته است.

وی افزود: مأموران انتظامی دستگیری عامل یا عاملان قتل را در دستور کار قرار دادند و با سرعت عمل مأموران و بررسی شواهد موجود، عامل قتل که برادر زن مقتول بود، شناسایی شد و مأموران در کمتر از سه ساعت پس از وقوع جنایت، متهم را در یکی از نقاط شهر دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: عامل این جنایت بی‌رحمانه که برادر مقتول است، در بازجویی‌های انجام شده به ارتکاب قتل به دلیل اختلافات و مسائل خانوادگی اعتراف کرد و با تشکیل پرونده اولیه تحویل پلیس آگاهی شد.

بازداشت ۱۰ مرد مسلح و کشف هزاران اسلحه جنگی و شکاری

سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس شهرستان آبادان، اظهار کرد: در پی برخورد قاطعانه پلیس استان خوزستان با عاملین تیراندازی و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، در چند روز گذشته مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان آبادان موفق به دستگیری ۱۰ دارنده سلاح غیرمجاز در این شهرستان شدند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان شش سلاح جنگی و چهار سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ضبط کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

قتل یک زن توسط سرایدار

تحقیقات در این پرونده از ساعت ۲۳ شامگاه دوم دی ماه پارسال شروع شد. آن روز به تیم جنایی خبر رسید که زنی ٧٠ ساله در خانه‌اش به قتل رسیده است و محل جنایت خیابانی در شمال غرب تهران بود. تیم جنایی پس از حضور در محل متوجه شد که زن ٧٠ ساله‌ای بر اثر خفگی به قتل رسیده است.

نخستین فردی که با جسد مواجه شده و پلیس را خبر کرده بود دختر مقتول بود. او در تحقیقات گفت: آخرین بار دو شب قبل با مادرم صحبت کردم. او گفت قصد دارد به خانه دوستانش برود و پس از آن دیگر خبری از او نداشتم. امروز صبح هرچه به تلفن او زنگ زدم جواب نداد. من که نگران شده بودم راهی خانه وی شدم تا از او خبری بگیرم اما هر چه زنگ در را زدم، جوابی نشنیدم.

سرایدار ساختمان مدت‌ها بود کارهای نظافت خانه مادرم را هم انجام می‌داد به همین دلیل یک راست به اتاق سرایداری رفتم، اما اثری از وی نبود. همسرش می‌گفت که مرد سرایدار چند روزی است ناپدید شده و هیچ‌کس از او خبری ندارد. آن روز با کلید یدکی که داشتم وارد خانه مادرم شدم و به جست‌وجو در داخل خانه پرداختم. ناگهان داخل کمد دیواری با جسد دست و پا بسته مادرم مواجه شدم و وحشت‌زده همسایه‌ها را خبر کردم.

در ادامه تحقیقات، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد. مأموران با انجام بررسی‌های بیشتر متوجه شدند که تمام طلا و جواهرات مقتول به سرقت رفته است. با بررسی‌های بیشتر، مدارک و شواهدی به‌دست آمد که نشان می‌داد مرد سرایدار عامل این جنایت است و تحقیقات برای بازداشت او آغاز شد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران درخصوص این پرونده، اظهار کرد: همه شواهد از این حکایت داشت که مرد سرایدار پس از قتل زن تنها و سرقت طلا و جواهرات او، فراری شده است. از آنجا که هیچ رد و سرنخی از متهم در دست نیست، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران مجوز انتشار تصویر بدون پوشش متهم فراری را صادر کرده و کسانی که از مخفیگاه متهم اطلاع دارند می‌توانند با شماره ۵۱۰۵۵۵۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران اطلاع دهند.

خودکشی یک زن در کرج

براساس گزارش مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خانمی ۳۴ ساله که براساس اظهارات همسایگان دچار مشکلات روحی روانی بوده خود را از بالکن ساختمانی به پایین پرتاب و خودکشی کرده است. این حادثه شب گذشته در منطقه مهرشهر کرج اتفاق افتاده و این خانم در دم جان خود را از دست داده است.

دستگیری قاتل کودک ۳ ساله

شخصی که در یکی از کشورهای همسایه اقدام به قتل یک کودک سه ساله کرده و به استان البرز گریخته بود، توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد. محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز، اظهار کرد: در پی اعلام پلیس بین‌الملل مبنی بر حضور قاتل یک کودک سه ساله در شهر کرج، شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم در منطقه رجایی شهر شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. متهم در تحقیقات مقدماتی به انجام قتل در یکی از کشورهای همسایه اعتراف کرد. با تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 620567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.