تلاش سنگاپور برای توسعه نرم‌افزارهای سبز

نهادهای خصوصی و دولتی سنگاپور عزم خود را جزم کرده‌اند تا با مشارکت یکدیگر نرم‌افزارها و رویکردهایی سبز توسعه دهند که به بهینه‌سازی عملکرد صنایع کمک زیادی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نهادهای خصوصی و دولتی سنگاپور به‌زودی و با بهره‌گیری از فناوری‌های مختلف به بررسی هرچه بیشتر مشکلات اقلیمی خواهند پرداخت، ضمن این‌که در نظر دارند اقداماتی برای بهبود پایداری تکنولوژی‌های دیجیتالی انجام دهند. در این رابطه، توسعه نرم‌افزارهای سبز تحقق هدف این نهادها را سرعت خواهد بخشید و به صنایع کمک خواهد کرد تا با اعمال کمترین نیرو، بیشترین بازدهی را کسب کنند.

کمپانی‌های فناوری در نظر دارند به اشتراک دانش، رویکردهای کارآمد و استانداردهای مؤثر برای پیاده‌سازی اقدامات لازم جهت کاهش انتشار کربن بپردازند که مشارکت آن‌ها، توسعه ابزارها و اصول جدیدی را جهت پیشرفت هرچه بیشتر فناوری‌های سبز به دنبال خواهد داشت. در واقع، این نهادها نرم‌افزارهایی پایدار توسعه خواهند داد که به عنوان دستورالعملی کلی برای بهبود کیفیت زندگی همه مردم در شهرها عمل خواهد کرد. این دستورالعمل، در چالش فناوری سبز سنگاپور معرفی می‌شود و توسعه‌دهندگان محلی برای ایجاد نرم‌افزارهای پایدار جهت کاهش انتشار کربن و در نهایت، تسهیل تحقق هدف سبزسازی سنگاپور تا سال ۲۰۳۰ دعوت خواهند شد. نکته جالب توجه در مورد اقدام جدید نهادهای دولتی و خصوصی سنگاپور این است که در صورت تکمیل و تأیید دستورالعمل نهایی، مدیران به اشتراک آن با برنامه‌ریزان سراسر جهان خواهند پرداخت.

مدیران سنگاپور ادعا کرده‌اند که مشارکت نهادهای دولتی و خصوصی به توسعه رویکردهای پایدار دیجیتالی نوآور منجر خواهد شد که قابل استفاده در تجارت جهانی خواهد بود، به‌طور شگفت‌انگیزی محیط زیست را متحول خواهد کرد و مهم‌تر این‌که در افزایش پایداری در آینده بسیار اثربخش خواهد بود. بدون شک، این مشارکت به عنوان الگویی برای تشویق کارآفرینان تازه‌تأسیس به اتخاذ رویکردهای تکنولوژیک جهت پیشبرد فعالیت‌های خود عمل خواهد کرد. این رویکردها، همچنین در تقویت کسب‌وکارها برای ارزیابی و ارائه گزارش‌های دقیق در مورد میزان انتشار کربن خود نقش مهمی ایفا می‌کند که این امر به سهم خود در مدیریت و بهینه‌سازی منابع آن‌ها بسیار مؤثر خواهد بود.

تلاش سنگاپور برای توسعه نرم‌افزارهای سبز

کد خبر 620259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.