استقرار ۴۲ پایگاه هلال‌احمر در محورهای استان اصفهان/ آغاز مقدمات طرح زمستانه از ۱۵ آذر

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به استقرار ۴۲ پایگاه شبانه‌روزی هلال‌احمر در محورهای استان، گفت: با فرا رسیدن ابتدای فصل زمستان، طرح زمستانه اجرا می‌شود، اما به علت آماده شدن دستگاه‌های مربوطه، از پانزدهم آذرماه مقدمات این طرح آغاز می‌شود.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روز گذشته _چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان‌ماه_ جلسه‌ای در راستای فراهم کردن مقدمات ورود به طرح زمستانه با حضور دستگاه‌های مربوطه نظیر راهداری، هلال‌احمر و اورژانس برگزار شد.

وی افزود: با فرا رسیدن ابتدای فصل زمستان، طرح زمستانه اجرا می‌شود اما به علت آماده شدن دستگاه‌های مربوطه، از پانزدهم آذرماه، مقدمات این طرح آغاز می‌شود. نیروهای هلال‌احمر در تمام پایگاه‌ها مستقر هستند و به‌روزرسانی تجهیزات، آمادگی و آموزش نیروها در دستور کار است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه همه تجهیزات نظیر تجهیزات رهاسازی، امدادی و خودروها باید به‌روز شوند و تعمیرات مورد نیاز انجام شود، اضافه کرد: در صورت به‌روز نشدن تجهیزات، امدادرسانی به خوبی انجام نشده و نیاز مصدومان و افراد برطرف نخواهد شد.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های هلال‌احمر به طور معمول مستقل و جدا از راهدارخانه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: ۴۲ پایگاه شبانه روزی هلال‌احمر با توجه به استانداردها و به منظور امدادرسانی به حوادث، با فاصله ۳۵ تا ۴۰ کیلومتری در در محورهای استان اصفهان مستقر هستند.

کد خبر 619796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.