هفدهمین نمایشگاه سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان

نمایشگاه بین المللی اصفهان از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ میزبان هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن، ماشین¬‌آلات و صنایع وابسته به مدت ۴ روز است.

نمایشگاه بین المللی اصفهان از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ میزبان هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن، ماشین‌آلات و صنایع وابسته به مدت ۴ روز است.

به گزارش خبرگزاری نمایشگاهی ایران(ایفنا)، این نمایشگاه توسط شرکت رستاک پاد ویژن در فضایی بالغ بر ۳۰ هزار متر مربع با حضور ۱۷۰ شرکت داخلی ونمایندگان شرکت های خارجی فعال در حوزه سنگ ،معادن ،ماشین آلات وصنایع وابسته در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود این شرکت ها آخرین دستاوردها وخدمات خود را دراین زمینه به نمایش می گذارند.

در این رویداد فعالان حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری معادن سنگ، مهندسان مشاور، پیمانکاران و فعالان حوزه ماشین‌آلات استخراج و شفرآوری، تجهیزات و ادوات معادن و کارخانجات سنگ حضور دارند. همچنین علاوه بر مشارکت تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، فعالان حوزه حمل‌ونقل و بازرگانی، حوزه محیط زیست، نشریات تخصصی، تشکل‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی نیز در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

این نمایشگاه از تاریخ ۲۴ الی ۲۷آبان ماه ۱۴۰۱ از ساعت۱۰ الی ۱۸در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برای بازدید عموم دایر است.

در شانزدهمین دوره این نمایشگاه که طی آذر ماه سال گذشته برگزار شد ۱۵۰ شرکت داخلی فعال در این حوزه از ۱۴ استان کشور و نمایندگانی از ۷ کشور خارجی در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان حضور داشتند.

هفدهمین نمایشگاه سنگ، معادن، ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان

نمایشگاه سنگ اصفهان نسبت به دوره قبل از لحاظ کمی و کیفی رشد چشمگیری داشته است،حضور شرکت‌های بزرگ و برندهای نقش‌آفرین در حوزه سنگ و معادن در این نمایشگاه قطعی شده است؛ همچنین پیش‌بینی شده تا در کنار این نمایشگاه فستیوال طراحی سنگ‌های کوچک مقیاس، همایش سنگ و کارگاه‌های آموزشی و پنل‌های تخصصی نیز برگزار شود.

کد خبر 619480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.