مشخصات کلیدی گوشی ردمی K۶۰ فاش شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ردمی K۶۰ احتمالا با نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی ردمی K۶۰ با شماره مدل ۲۳۰۱۳RK۷۵C اخیراً تائیدیه ۳C چین را دریافت کرده است، این موضوع نشان می‌دهد که گوشی ذکر شده تا پایان سال جاری یا اوایل سال ۲۰۲۳ به صورت رسمی معرفی خواهد شد. این دستگاه در بازار داخلی چین احتمالاً با وان‌پلاس Ace ۲ و ریلمی GT Neo ۵ رقابت خواهد کرد. گزارش‌های اخیر مشخصات ردمی K۶۰ را به صورت جزئی فاش کرده است.

گوشی ردمی K۶۰ احتمالاً از صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED تخت با وضوح ۲K بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین به حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر مجهز خواهد بود و انتظار می‌رود مانند وان‌پلاس Ace ۲ و ریلمی GT Neo ۵ از تراشه Snapdragon ۸+ Gen ۱ استفاده کند. از دیگر ویژگی‌های ردمی K۶۰ می‌توان به رم ۱۲ گیگابایتی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد. این دستگاه احتمالاً از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در قسمت جلویی ردمی K۶۰ شاهد دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهیم بود، همچنین این محصول از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. در یکی از گزارش‌های قبلی گفته شده بود که دوربین اصلی این محصول احتمالاً از حسگر سونی IMX۶۸۶ با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، یک دوربین هشت مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی، سیستم تصویربرداری پشتی این گوشی را تکمیل می‌کند.

انتظار می‌رود سری ردمی K۶۰ شامل دو مدل دیگر به نام ردمی K۶۰ پرو و ردمی K۶۰ Gaming نیز باشد. بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، اولین مدل این گوشی‌ها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ میلادی عرضه خواهد شد.

کد خبر 619377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.