بزرگترین رویداد بین‌المللی قصه گویی کشور

با حضور قصه‌گویانی از استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، همدان، قم، مرکزی و اصفهان منطقه ۲ قصه‌گویی کشوری بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در شهر گنبدهای فیروزه‌ای در حال برگزاری است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، در آستانه بیست و پنجم آبان ماه‌روز «حماسه و ایثار مردم اصفهان»، منطقه دو کشوری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به میزبانی اصفهان با رقابت ۶۸ قصه‌گو از استان‌های ایلام، کردستان، کرمانشاه، همدان، قم، مرکزی و اصفهان، امروز-یکشنبه بیست و دوم آبان ۱۴۰۱ آغازشده است و تا بیست و چهارم آبان ماه ادامه دارد.

از بین شرکت‌کنندگان و با داوری مهدی آرایی، محسن عظیمی پویا و خانم فروهر معدنی و ۱۳ نفر دیگر در آئین پایانی معرفی و به بخش ملی و بین‌المللی راه پیدا می‌کنند.

گفتنی است منطقه ۲ کشوری بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از تاریخ بیست و دوم آبان ۱۴۰۱ تا بیست و چهارم آبان ۱۴۰۱ از ساعت هشت صبح در تالار باشگاه فرهنگیان شماره سه اصفهان، واقع در خیابان پروین اعتصامی، خیابان معراج، خیابان فجرسه در حال برگزاری است.

مراسم پایانی این رویداد بزرگ فرهنگی، شامگاه بیست و چهارم آبان ماه ساعت ۲۱ تا ۲۳ واقع در تالار حوزه هنری، به نشانی، اصفهان، خیابان استانداری، گذر سعدی برگزار می‌شود.

استانداری اصفهان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، اداره کل آموزش‌وپرورش، صداوسیما و حوزه هنری در برگزاری این جشنواره همکاری و مشارکت دارند.

کد خبر 619081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.