سیاست‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای امور قانونی از وظایف شورا است

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه نظرسنجی انجام شده از کمیته‌ها باید در شئون و اختیارات شورا ملاک عمل قرار گیرد، گفت: سیاست‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای امور قانونی از وظایف شورا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حیدری امروز_ شنبه بیست‌ویکم آبان‌ماه_ در جلسه آغاز به کار کمیته‌های تخصصی ذیل کمیسیون فنی و عمرانی شورا، با بیان اینکه نظرسنجی انجام شده از کمیته‌ها باید در شئون و اختیارات شورا ملاک عمل قرار گیرد، اظهار کرد: سیاست‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای امور قانونی از وظایف شورا است.

وی با اشاره به موضوع معارفه اعضای کمیته‌های عمران، حمل و نقل، اچ اس ای و بررسی دسترسی‌های پروژه غدیر ادامه داد: شروع به کار کمیته‌های علمی در بخش‌های فنی عمرانی، ایمنی و حمل و نقل و ترافیک به عنوان ارکان توانمند، تخصصی، با انگیزه و پر شور در کنار شورا، منشأ اقدامات و برکاتی خواهد بود و به عنوان اولین مأموریت، موضوع نتایج آزمایش بتن‌های مصرفی تقاطع غیر همسطح غدیر، بدون مسامحه و تعارف، مورد بررسی دقیق اساتید و نخبگان فنی و عمرانی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: از ابتدای شروع فعالیت شورای ششم پیگیر تشکیل کمیته‌های علمی تخصصی به منظور پیگیری بسیاری از موضوعات مهم و حساس بودیم.

حیدری تصریح‌کرد: یک سال که هر کمیته می‌توانست چندین موضوع مهم و اثرگذار را پیگیری کند، از دست دادیم و باید از فرصت باقی مانده استفاده کنیم.

وی با اشاره به درخواست اهالی شهرک فرهنگیان به ویژه فاز سه و راه‌های دسترسی و وضعیت پل غدیر، اضافه کرد: پس از اصلاح هندسی و ایجاد تقاطع غیرهمسطح بحث ورودی شهرک به ویژه برای اهالی فاز سه محل دغدغه شده است.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: پیشنهادهایی به منظور رفع این دغدغه ارائه شده است اما تصمیم نهایی توسط شورای هماهنگی ترافیک اتخاذ خواهد شد و شهرداری و شورا تصمیم‌گیرنده نهایی نیست.

کد خبر 618873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.