تأخیر در پاسخگویی به مطالبات مردمی غیرقابل قبول است

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به آمار ارائه شده در ارتباط با عملکرد سامانه‌های ارتباطی شهرداری با شهروندان گفت: تأخیر ۱۹ روزه در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی غیرقابل قبول است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدمهدی نیکونژاد امروز _چهارشنبه هجدهم آبان‌ماه_ در نشست کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد که با حضور شهردار، معاونان و مدیران شهرداری یزد برگزار شد، اظهار کرد: در میان دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون پلیس +۱۰ و اورژانس رقابت در ارتباط با زمان پاسخگویی و رسیدگی با کیفیت به درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی است.

وی با بیان اینکه تأخیر در پاسخگویی به درخواست‌های مردمی برای شهرداری مناسب نیست، گفت: پیگیری تا حصول نتیجه بالای ۶۰ درصد درخواست‌های مردمی توسط شهرداری خوب است، اما اینکه بعضی بخش‌های شهرداری یک موضوع را تا ۱۹ روز پاسخ ندهند، نکته‌ای بسیار منفی است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: اینکه شهروندان عارضه یا معضلی را در سطح شهر به سامانه شهربین یا ۱۳۷ اطلاع دهند، اما مدیر یا کارمندی در شهرداری کارتابل خود را باز نکند که این درخواست را مشاهده کند، جای تأسف دارد و باید با چنین افرادی برخورد شود.

وی ادامه داد: سامانه ۱۳۷ باید به یک مرکز واکنش سریع تبدیل شود، به این صورت که به محض اطلاع‌رسانی مردم از وقوع یک اتفاق یا عارضه در سطح شهر یزد، تیم عملیاتی شهرداری در مدت زمان بسیار کوتاهی باید اقدام به رفع این عارضه کند.

نیکونژاد تصریح کرد: در صورتی که این موضوع در ارتباط با تمام درخواست‌های مردمی انجام شود و تیم واکنش سریع شهرداری یزد به خوبی عمل کند، به طور قطع اعتماد مردم به شهرداری نیز افزایش پیدا می‌کند.

کد خبر 618111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.