مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۱۶ آبان‌ماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر مأموریتی درباره انتقال فرمانده انتظامی شاهین‌شهر ثبت نشده است، قتل با گلوله فروشندگان مواد مخدر، استفاده از اجاق برای گرمایش یک فوتی برجای گذاشت و ماجرای ربوده شدن دختر خردسال در غرب تهران را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان توضیحاتی درخصوص حمله اغتشاشگران به فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و مصدومیت وی، ارائه داد.

بیشتر بخوانید

ساعت چهار بامداد امروز دوشنبه شانزدهم آبان‌ماه، مأموران کلانتری ۱۳۶ فرجام در تماس تلفنی کشف جسد مرد جوانی را در پارک جنگلی لویزان به بازپرس کشیک قتل پایتخت گزارش کردند.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط‌عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از فوت یک نفر بر اثر مسمومیت با مونوکسیدکربن، خبر داد.

بیشتر بخوانید

سردار هادی شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل فراجا، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ربایش یک نفر با هویت معلوم در یکی از کشورهای همسایه توسط افرادی ناشناس، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس بین‌الملل فراجا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با وقوع آدم‌ربایی یک دختر خردسال در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری دو سارق که اقدام به سرقت ۱۰ میلیارد ریال طلا از منازل مردم شهر اصفهان کرده بودند، در عملیات ضربتی کارآگاهان این پلیس خبر داد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتا استان اصفهان گفت: گرداننده سایت شرط‌بندی مسابقات فوتبال که با این شگرد از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی و دستگیری شد.

بیشتر بخوانید

مادر این دانش‌آموز کلاس هفتم اعلام کرده است که صبح امروز به خاطر نامساعد بودن حال دخترشان و پیگیری درسی به مدرسه مراجعه کرده و هنگام بازگشت با جسد بی‌جان وی در محوطه واحد مسکونی مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از افزایش ۸۸ درصدی کشف سرقت خودرو در هفت ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید

آبان‌ماه جاری، مرد جوانی با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: چند وقتی می‌شود که از همسرم جدا شدم و با دخترم در شهرک غرب زندگی می‌کنم، اما روز گذشته همسرم به خانه مراجعه کرد و هنگامی که در خانه حضور نداشتم، دخترم را ربود. جست‌وجو برای یافتن دختر و همسرم را آغاز کردم اما خیلی زود متوجه شدم آنها به دبی رفته‌اند این در حالی است که من اجازه خروج دخترم را از کشور صادر نکرده‌ام.

بیشتر بخوانید

جمعه سیزدهم آبان‌ماه جاری، کشف جسد دختر خردسالی در پارک ولایت تهران از سوی مردم به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد که با اعلام این خبر، مأموران کلانتری ۱۵۲ خانی‌آباد و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه محمدتقی شعبانی بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند. دقایقی بعد از اعلام این خبر به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بی درنگ قاضی دکتر صادق صفری عازم بولوار ابوطالب ۶۲ شد و به تحقیق در این‌باره پرداخت.

بیشتر بخوانید

زن جوانی که شوهر میانسال خود را با نقشه‌ای عجیب به قتل رسانده بود در حالی راز این جنایت هولناک را فاش کرد که ادعا می‌کند شگرد قتل را در فضای مجازی جست‌وجو کرده است. حدود ۲۰ روز قبل بود که ماجرای کتک خوردن وحشتناک یک زن جوان، نیروهای کلانتری مهرگان مشهد را به تکاپو انداخت.

بیشتر بخوانید

جسد دختربچه هفت ساله در یخچال خانه‌ای واقع در شهرری کشف شد.

بیشتر بخوانید

کد خبر 617777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.