دستگیری سارقان میلیاردی منزل در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری دو سارق که اقدام به سرقت ۱۰ میلیارد ریال طلا از منازل مردم شهر اصفهان کرده بودند، در عملیات ضربتی کارآگاهان این پلیس خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاجات از منزل وی و همچنین وقوع چندین فقره سرقت مشابه دیگر در همان محدوده، موضوع به صورت تخصصی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان و پلیس آگاهی شاهین‌شهر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارآگاهان پس از بررسی‌های میدانی و همچنین انجام یک سری اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند که این سرقت‌ها توسط دو سارق غیربومی انجام شده است، ادامه داد: اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام بود تا اینکه مأموران با هوشیاری و درایت متوجه شدند این دو سارق در حال سرقت از منزل یکی از شهروندان هستند، از این رو بلافاصله وارد عمل شده و طی عملیات دقیق و ضربتی هر دو متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: سارقان دستگیر شده هنگامی که با مدارک و مستندات و ادله محکم پلیس مواجه شدند به ناچار لب به اعتراف گشودند و با صراحت از سرقت ۲۲ منزل در شهر اصفهان پرده برداشتند که در این خصوص تمامی مال باختگان شناسایی و به پلیس آگاهی استان فراخوانده شدند.

وی با بیان اینکه برابر ارزیابی انجام گرفته توسط کارشناسان مربوطه ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان ۱۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 617704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.