از کشف جسد مثله شده یک زن تا پیدا شدن ۲ جسد در تونل فاضلاب

کشف جسد مثله شده یک زن در گاری زباله، بازداشت راهزنان سوخت در مرز بازرگان، دستگیری قاتل فراری، تصمیم خطرناک برای خودکشی همزمان با کودک و پیدا شدن جسد دو کارگر در تونل فاضلاب را در بسته خبری حوادث ایمنا، بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قطعات مثله شده پیکر این زن که در حدود ۱۰ پلاستیک مشکی درون گاری زباله شهرداری رها شده بود، صبح روز گذشته درحالی کشف شد که عامل یا عاملان جنایت، پوست بدن او را نیز سلاخی کرده بودند. دقایقی بعد از اعلام این خبر به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بی درنگ قاضی دکتر صادق صفری عازم بولوار ابوطالب ۶۲ شد و به تحقیق در این‌باره پرداخت.

در بررسی‌های مقدماتی هویت این زن ۳۰ ساله مشخص شد و تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی برای دستگیری عامل یا عاملان این قتل فجیع ادامه دارد.

بازداشت راهزنان سوخت در مرز بازرگان

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: طی هفته‌های اخیر باند قاچاق سوخت و اراذل و اوباش که در مرز بازرگان به تهدید رانندگان و قاچاق سوخت می‌کردند، متلاشی شد. این باند سنتی در اقدامات روزانه خود چندین هزار لیتر سوخت قاچاق می‌کردند و متلاشی شدن آن موجب آرامش در مرز شده است. تفاوت قیمت سوخت در دو سوی مرز عامل قاچاق است که با اقدام اطلاعاتی موفق به شناسایی و متلاشی کردن این تیم شدیم.

دستگیری قاتل فراری

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی دشتستان، اظهار کرد: در پی وقوع قتل عمد جوان ۲۰ ساله در شهر برازجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. کارشناسان پلیس آگاهی پس از وصول پرونده و اقدامات گسترده اطلاعاتی با همکاری اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان، جهت شناسایی مخفیگاه قاتل فراری اقدام کردند.

وی افزود: پس از مدت یک هفته مخفیگاه نامبرده در بخش خان زنیان شیراز شناسایی و دو اکیپ از مأمورین با اخذ تجهیزات و نیابت قضائی به شهرستان شیراز اعزام شدند. قاتل در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهش واقع در یک باغ ویلا در روستای سادات آباد بخش خان زنیان دستگیر و دو قبضه اسلحه جنگی کلت کمری و کلاشینکف به همراه مقادیر زیادی مهمات مربوطه از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: قاتل در تحقیقات انجام شده و بازجویی‌های صورت گرفته در این زمینه به انجام قتل اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از ارتکاب قتل نزاع و درگیری قبلی اعلام کرد.

تصمیم خطرناک برای خودکشی همزمان با کودک

سرهنگ بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان پردیس، اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آنکه شخصی حدوداً ۳۵ ساله دارای یک فرزند سه ساله که بیماری دیابت نیز دارد و از همسرش جدا شده و در منزل پدری سکونت دارد، اقدام به تخریب وسایل و بیرون کردن پدر و مادرش از خانه کرده و با توجه به بیماری کودک و وضعیت خطرناک رفتار پدر باید کودک از وی تحویل گرفته شود، موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله عوامل کلانتری ۱۳ دره بهشت به همراه عوامل اورژانس اجتماعی در محل حاضر شدند. ابتدا مأموران به در خانه مراجعه کردند و فرد مورد نظر اقدام به فحاشی و توهین به مأمورین کرد و در خانه را قفل و سپس شروع به چیدن وسایل پشت در کرد و تهدید آتش زدن منزل و خودکشی خود و فرزندش را اعلام کرد.

فرمانده انتظامی پردیس ادامه داد: مأموران پلیس با آمادگی کامل وارد عمل شدند که ناگهان پدر کودک اقدام به آمدن جلوی پنجره طبقه پنجم کرد و قصد خودکشی به همراه کودک را داشت. با ترفندهای پلیسی و مشاوره‌ای بعد از دو ساعت در نهایت پدر متقاعد به باز کردن درب منزل شد و مأموران پلیس در اقدامی کودک بیمار را از پدر جدا کرده و تحویل اورژانس اجتماعی دادند. پدر کودک نیز جهت درمان بیماری اعصاب و روان به بیمارستان منتقل شد و مأموریت بدون خسارت جانی و مالی با صحت و سلامت کلیه افراد خاتمه یافت.

پیدا شدن جسد ۲ کارگر در تونل فاضلاب

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، اظهار کرد: این حادثه روز گذشته ساعت ۱۴:۴۰ در منطقه شرف‌آباد شهر کرمان به وقوع پیوسته و حادثه ریزش تونل در زمان حفاری ایجاد شده بود که متأسفانه دو کارگر در تونل محبوس شدند.

وی با بیان اینکه جسد یکی از کارگران ساعتی بعد پیدا شد، افزود: نیروهای امدادی از هلال‌احمر و شهرداری و همچنین آب و فاضلاب کرمان در محل حادثه فعالیت می‌کردند. این کارگران از اتباع بیگانه بودند که در اجرای فاضلاب مشغول کار بودند و متأسفانه جسد کارگر دوم نیز بامداد شب گذشته ساعت ۲:۳۰ پیدا شد.

کد خبر 616529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.