ویژگی‌های کلیدی پیکسل ۷ مینی فاش شد

پیش از این اعلام شده بود که شرکت گوگل قصد دارد پیکسل هفت مینی را معرفی کند، اخیراً بعضی از مهم‌ترین قابلیت‌های این محصول فاش شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به‌نظر می‌رسد که گوگل در حال ساخت چند دستگاه جدید با نام رمز Lynx و Felix است، گفته می‌شود Lynx به گوشی هوشمندی از سری پیکسل اشاره دارد در حالی که Felix احتمالاً به یک گوشی هوشمند تاشو مربوط است. Lynx احتمالاً سومین عضو گوشی‌های خانواده پیکسل هفت خواهد بود. سیستم دوربین پشتی Lynx شامل یک دوربین اصلی با حسگر GN1 سامسونگ و دوربین دیگری با حسگر IMX787 سونی خواهد بود، دوربین سلفی این محصول نیز از حسگر IMX712 بهره خواهد گرفت.

گوگل پیکسل Lynx گوگل از تراشه بلوتوث کوالکام بهره خواهد برد، در حالی که سری پیکسل ۶ و پیکسل هفت هر دو از تراشه Broadcom BCM4389 استفاده می‌کنند. همچنین، انتظار می‌رود Lynx از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. گوشی Lynx گوگل احتمالاً به نمایشگری ضعیف‌تر از صفحه‌نمایش مدل‌های پرو پیکسل مجهز خواهد شد.

ممکن است نمایشگر گوشی ذکر شده از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح Full HD پلاس پشتیبانی کند، صفحه‌نمایش پیکسل ۶ پرو و پیکسل هفت پرو نیز از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر ۱۴۴۰ * ۳۲۱۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. افشاگران پیش‌بینی کرده‌اند که گوشی Lynx احتمالاً با نام پیکسل هفت مینی عرضه خواهد شد.

کد خبر 616504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.