گوشی پیکسل هفت مینی؛ سومین نسل عضو جدید گوشی‌های گوگل

شاید گوگل پیکسل هفت مینی را به‌عنوان سومین عضو نسل جدید گوشی‌های خود معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، احتمال دارد که گوگل سومین مدل سری پیکسل هفت را نیز معرفی کند، اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که جزئیات بیشتری از آن را ارائه می‌دهد. بررسی کد منبع گوگل برای سری پیکسل هفت نشان می‌دهد که شرکت ذکر شده احتمالاً دو گوشی دیگر با نام رمز Felix و Lynx معرفی خواهد کرد. Felix به گوشی تاشو پیکسل فولد اشاره می‌کند، دستگاهی که انتظار داریم سال آینده وارد بازار شود.

با این وجود به نظر می‌رسد مدل دوم در واقع سومین نسل از سری پیکسل هفت خواهد بود که با ابعاد کوچک‌تر و با پسوند مینی رونمایی خواهد شد. باید در نظر داشته باشیم که نام تجاری Felix و Lynx هنوز به صورت رسمی تائید نشده است. همچنین، در چند ماه گذشته خبرهای زیادی از پیکسل هفت مینی منتشر نشده است. بررسی کدهای گوگل نشان می‌دهد Lynx از دو دوربین با حسگر IMX712 سونی بهره خواهد برد که یکی از آن‌ها فوق‌عریض و دیگری دوربین سلفی است.

Lynx به تراشه Wi-Fi/BT BCM4389 نیز مجهز خواهد بود؛ تراشه‌ای که پیش از این در پیکسل ۶ نیز استفاده شده است. با این وجود، جالب‌ترین ویژگی این دستگاه پنل نمایشگر آن است. به نظر می‌رسد پیکسل هفت مینی از پنل‌های خانواده S6E3FC3 استفاده خواهد کرد. به منظور مقایسه، پیکسل هفت، پیکسل ۶ و پیکسل 6a نیز از همان نوع پنل بهره می‌برند. گفته می‌شود صفحه‌نمایش این محصول 1080p خواهد بود. همانطور که اشاره شد، انتظار می‌رود Lynx همان پیکسل هفت مینی باشد که می‌تواند به عنوان جایگزین پیکسل 7a وارد بازار شود.

کد خبر 613302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.