گوشی پیکسل فولد با ویژگی جدید تولید می‌شود

شایعات جدید ادعا می‌کند که گوشی تاشدنی گوگل به نمایشگر اصلی ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جزئیات جدیدی درباره گوشی تاشدنی گوگل فاش شده است، پیکسل فولد که فعلاً با کد نام Felix از آن یاد می‌شود مانند دیگر گوشی‌های تاشدنی بازار دو صفحه‌نمایش خواهد داشت. به نظر می‌رسد که این دو نمایشگر قرار است توسط سامسونگ ساخته شود.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش داخلی پیکسل فولد وضوح ۱۸۴۰ * ۲۲۰۸ پیکسل و نسبت تصویر ۵:۶ دارد. به احتمال زیاد ابعاد این نمایشگر ۷.۵۸ اینچ و حداکثر روشنایی آن ۱۲۰۰ نیت خواهد بود. ممکن است نمایشگر داخلی پیکسل فولد نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز داشته باشد. گوشی تاشدنی گوگل در بخش پشتی از سه دوربین شامل دوربین اصلی با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی IMX787، دوربین فوق‌عریض با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی IMX386 و دوربین تله‌فوتو با حسگر ۱۰.۸ مگاپیکسلی S5K3J1 میزبانی می‌کند.

پیکسل فولد به دوربین سلفی داخلی با حسگر هشت مگاپیکسلی IMX355 و دوربین سلفی خارجی با حسگر ۱۰.۸ مگاپیکسلی S5K3J1 مجهز خواهد بود. کد نام Felix به دومین گوشی تاشدنی گوگل ارتباط دارد. این شرکت تاکنون هیچ دستگاهی با فرم‌فکتور تاشدنی تولید نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شد در اواخر سال ۲۰۲۱ پیکسل تاشدنی را در دسترس قرار دهد. ظاهراً گوگل در نهایت تولید آن مدل را لغو و کار بر مدل Felix را شروع کرده است.

کد خبر 612524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.