پیکسل ۸ پرو به حسگر اثر انگشت روان‌تر مجهز می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که پیکسل هشت پرو ممکن است به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک مجهز شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوگل بر گوشی هوشمند جدیدی از سری پیکسل با شماره مدل G10 کار می‌کند که ظاهراً مدل تغییریافته پیکسل هفت پرو خواهد بود. با این وجود گوشی ذکر شده به بعضی از مشخصاتی که می‌توان برای پیکسل هشت پرو سال آینده انتظار داشت، اشاره می‌کند. به نظر می‌رسد که نسخه اصلاح شده پیکسل هفت ظاهراً دارای حسگر اثرانگشت جدید اولتراسونیک کوالکام خواهد بود؛ به عبارت دیگر این موضوع نشان می‌دهد که پیکسل هشت پرو که سال آینده عرضه می‌شود احتمالاً از همین فناوری جدید نیز برخوردار خواهد شد.

فناوری جدید حتی می‌تواند مشکل کندی حسگر اثرانگشت را که بسیاری از افراد با گوشی‌های هوشمند سری پیکسل داشته‌اند، برطرف کند. برندهای دیگر مانند سامسونگ و ویوو پیش از این برای امنیت بیومتریک از حسگر اولتراسونیک استفاده کرده‌اند. بدین ترتیب، شرکت گوگل می‌تواند تجربه باز کردن قفل سریع‌تر و روان‌تری را به کاربران خود ارائه دهد.

هنوز جزئیات دقیقی درباره پیکسل هشت پرو منتشر نشده است، اما گفته می‌شود که قدرت سخت‌افزاری آن را تراشه نسل بعدی Tensor3 تأمین می‌کند که احتمالاً توسط سامسونگ تولید خواهد شد. تراشه جدید احتمالاً در مقایسه با نسل قبلی خود ارتقای عملکرد را تجربه خواهد کرد و درمجموع سری پیکسل هشت شاید در پشتیبانی از شارژ سریع ارتقا پیدا کند.

کد خبر 615530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.