تلویزیون TCL CF6 با وضوح 4K معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تلویزیون TCL CF6 با وضوح 4K، طراحی بدون حاشیه و پشتیبانی از فناوری دالبی‌ویژن معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تلویزیون TCL CF6 که اخیراً معرفی شده است از تکنولوژی QLED بهره می‌برد و از فناوری HDR Pro پشتیبانی می‌کند تا تصاویر واضح ارائه دهد. این محصول همچنین با HDR HLG و HDR10 Plus، HDR10 همچنین دالبی‌ویژن سازگار است. امکان کنترل این دستگاه با دستورهای صوتی آمازون الکسا وجود دارد به‌طوری که می‌توان میزان صدا را تنظیم کرد و برنامه‌ها را با این روش باز کرد.

علاوه بر این کاربران می‌توانند با بهره گرفتن از قابلیت‌های الکسا از تلویزیون جدید TCL برای کنترل دیگر دستگاه‌های هوشمند خانگی استفاده کنند. این محصول از بلندگوهای داخلی سازگار با فناوری دالبی‌اتموس بهره می‌برد، اما مشخصات کامل آن هنوز اعلام نشده است. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به ALLM و درگاه HDMI 2.1 اشاره کرد.

تلویزیون هوشمند TCL CF۶ از طراحی بدون حاشیه بهره می‌برد و ضخامت آن با درنظرگرفتن پایه‌ها، ۲۶.۸ سانتی‌متر است. مدل ۵۰ اینچی این محصول با برچسب قیمت حدود ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد، مدل ۵۵ اینچی آن نیز با قیمت حدود ۴۵۰ دلار در دسترس مشتریان قرار دارد. هنوز مشخص نیست که این تلویزیون در بازارهای دیگر مانند آمریکای شمالی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

کد خبر 615800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.