تلویزیون هوشمند فیلیپس PUF8297 با چه قیمتی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قیمت تلویزیون هوشمند فیلیپس PUF8297 از ۳۹۲ دلار شروع می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت فیلیپس اخیراً یک تلویزیون هوشمند به نام PUF8297 در چین عرضه کرده است که در چهار اندازه ۵۵ اینچی، ۶۵ اینچی، ۷۰ اینچی و ۷۵ اینچی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. قیمت این محصول از ۳۹۲ دلار شروع می‌شود. تلویزیون جدید شرکت فیلیپس از نمایشگر با وضوح بالا و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد.

تلویزیون هوشمند فیلیپس PUF8297 به فناوری نور محیطی ثبت شده فیلیپس مجهز شده است که می‌تواند نور LED پشتی را با توجه به محتوای تلویزیون به صورت خودکار تنظیم کند و یک تجربه تماشای فراگیر ایجاد کند. همچنین، محصول یادشده از سنسور نور هوشمند نیز بهره می‌برد که از حالت حفاظت چشم با حسگر نور هوشمند پشتیبانی می‌کند. این فناوری می‌تواند تغییرات نور محیط داخلی را حس کند و روشنایی صفحه را به صورت خودکار تنظیم کند.

تلویزیون هوشمند فیلیپس PUF8297 دارای بلندگوهای دوگانه مستقل داخلی است و از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند. این محصول می‌تواند با بهره‌مند شدن از کنترل صوتی هوشمند از راه دور به فرامین کاربران پاسخ دهد و عملیاتی مانند جست‌وجوی محتوای ویدئویی و اعلام شرایط آب‌وهوایی را به سرعت انجام دهد.

کد خبر 655424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.