مانیتور قابل حمل فیلیپس معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که مانیتور قابل حمل ۱۵.۶ اینچی فیلیپس با وضوح تصویر Full HD و قیمت ۲۶۵ دلار معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مانیتور قابل حمل فیلیپس با شماره مدل 16B1P3302 به صورت رسمی رونمایی شد؛ این محصول از پنل ۱۵.۶ اینچی IPS LED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد؛ نسبت تصویر این نمایشگر ۱۶:۹ است و می‌تواند رنگ‌های دقیقی را با جزئیات واضح ارائه دهد. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۷۵ اینچ پشتیبانی می‌کند، پوشش ضدتابش نور دارد و زاویه دید آن ۱۷۰ درجه است؛ بنابراین کاربران هنگام استفاده از آن در شرایط مختلف مشکل خاصی نخواهند داشت.

پایه پشتی مانیتور جدید فیلیپس به کاربران اجازه می‌دهد آن را تا ۹۰ درجه خم کنند؛ این محصول امکان نمایش محتوای ویدئویی از طریق USB-C را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با اتصال گوشی هوشمند یا لپ‌تاپ به این دستگاه از طریق درگاه USB-C، محتوای مورد نظر خود را با کیفیت بالا پخش کنند. این نمایشگر به همراه یک قاب محافظ و کابل مشبک دوگانه USB همراه با کانکتورهای USB-C و USB-A عرضه می‌شود.

افراد می‌توانند مانیتور قابل حمل فیلیپس را از طریق کابل USB-C با سرعت ۱۵ وات شارژ کنند. این محصول فقط یک کیلوگرم وزن دارد؛ بنابراین حمل آن بسیار آسان خواهد بود، ابعاد این دستگاه نیز ۱۱۹ * ۲۳۲* ۳۵۹ میلی‌متر است. خریداران می‌توانند این نمایشگر را با نرم‌افزار SmartControl کنترل کنند و از ویژگی‌های هوشمندی مانند حالت نور آبی کم بهره ببرند. قیمت این محصول در انگلستان تقریباً ۲۶۵ دلار است.

کد خبر 591191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.