تلویزیون ۹۸ اینچ سامسونگ در آمریکا به نمایش درآمد

شرکت سامسونگ طی رویدادی در آمریکا، تلویزیون ۹۸ اینچ QN100B را که از پنلی با روشنایی حداکثر پنج هزار نیت بهره می‌برد را به نمایش گذاشته است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ ماه گذشته تلویزیون ۹۸ اینچی 4K Neo QLED خود را با نام QN100B برای بازار کره جنوبی معرفی کرد؛ این تلویزیون در رویداد ۲۰۲۲ CEDIA Expo که در دالاس تگزاس برگزار می‎‌شود به نمایش درآمده است. تلویزیون ۹۸ اینچ سامسونگ که بر فناوری Mini-LED اتکا کرده است به روشنایی پنج هزار نیت دست پیدا می‌کند؛ این محصول به لطف دستیابی به این سطح از روشنایی، نیازی به استفاده از تکنیک Tone Mapping ندارد.

تلویزیون QN100B به کاربران این امکان را می‌دهد که همزمان چهار تصویر را از چهار منبع مختلف بر صفحه‌نمایش پخش کنند. این دستگاه که ضخامتش به ۱۹.۹ میلی‌متر می‌رسد به صدای ۶.۴.۴ کاناله مجهز شده است و توان صوتی مجموعه ۱۲۰ وات را ارائه می‌دهد. QN100B به شش اسپیکر جلویی، چهار اسپیکر بالایی و چهار ووفر مجهز شده است و از دالبی‌اتموس و سیستم ردیابی صدای سوژه و قابلیت Q-Symphony پشتیبانی می‌کند. Q-Symphony به ساندبارهای سامسونگ امکان می‌دهد با اسپیکرهای تلویزیون همگام شوند و صداهایی عالی تولید کنند.

QN100B مانند دیگر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ به سیستم‌عامل تایزن مجهز شده است و به همه سرویس‌های استریم موسیقی و ویدئو به همراه بیکس‌بی، سامسونگ تی‌وی پلاس و سایر دستگاه‌ها دسترسی دارد. در حال حاضر سامسونگ قیمت تلویزیون QN100B را در بازار آمریکا و اروپا اعلام نکرده است، اما این محصول در کره جنوبی با قیمت نزدیک ۳۴ هزار دلار فروخته می‌شود.

کد خبر 609033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.