پیشرفت قابل توجه گلکسی S23 اولترا در زمینه دوربین

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که عکاسی و فیلم‌برداری در شب گوشی گلکسی S23 اولترا بسیار قوی‌تر از گلکسی S23 اولترا خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در گزارش‌های پیشین اعلام شده بود که سامسونگ گوشی گلکسی S23 اولترا را به دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد کرد؛ اکنون جزئیات بیشتری درباره کیفیت گوشی منتشر شده است. سامسونگ از حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با کیفیت بالاتر استفاده می‌کند و الگوریتم‌های پردازش تصویر را به‌شدت بهبود خواهد داد.

به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی S23 اولترا می‌تواند تصاویر و ویدئوهای بسیار بهتری در مقایسه با گلکسی S23 اولترا در شرایط کم‌نور ثبت کند. گزارش شده است که گلکسی S23 اولترا بیشتری پیشرفت را در عملکرد دوربین طی پنج سال گذشته ارائه خواهد کرد. سامسونگ سه حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را سه سال گذشته منتشر کرد، اما براساس گزارش‌ها، گلکسی S23 اولترا از یک حسگر کاملاً متفاوت ۲۰۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده خواهد کرد.

اگر مطالب ارائه شده صحت داشته باشد گلکسی S23 اولترا به راحتی می‌تواند بیشتر گوشی‌های هوشمند رقیب را از نظر کیفیت دوربین شکست دهد. پیش‌بینی می‎‌شود که این گوشی به تراشه Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام، ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌‎شود. همچنین از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره خواهد برد.

کد خبر 615528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.