مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۴ آبان‌ماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر آدم ربایی مرموز داماد خانواده به دستور پدرزن، یک نفر در حادثه ریزش بقایای سازه متروپل آبادان کشته شد، تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو با ۱۳ مصدوم و مرگ عروس و دو کودکش در جنون پدر را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _چهارشنبه چهارم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

اوایل هفته جاری مردی جوان با حضور در پلیس آگاهی شهرستان ملارد در غرب استان تهران از همسر و پدر زن خود و مرد دیگری به اتهام آدم ربایی شکایت کرد. شاکی مدعی بود، خانواده‌اش و مردی غریبه نقشه ربودن وی را اجرا و او را به مدت ۶۰ روز در یک کمپ ترک اعتیاد در تهران محبوس کرده‌اند در حالی که وی معتاد نبوده، در آنجا شکنجه شده و در شرایط بدی نگهداری می‌شده و حالا از آنها به اتهام آدم ربایی شکایت دارد.

بیشتر بخوانید

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: براثر ریزش بخشی از بقایای سازه متروپل، یک نفر جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن ۱۳ نفر درپی تصادف زنجیره‌ای پنج خودرو، خبر داد.

بیشتر بخوانید

دوشنبه شب ساعت ۲۱:۴۰ در شهر آلنی مشگین شهر مردی ۳۶ ساله بر سر اختلافات خانوادگی که همسر و فرزندانش قهر کرده و رفته بودند را به زور به منزل آورده و خانه را آتش زد. این مرد زن را به بهانه دیدار با دو فرزند خردسالش به خانه کشاند و او را به همراه دو کودک خردسالش به آتش کشید.

بیشتر بخوانید

جسد دختربچه هفت ساله در یخچال خانه‌ای واقع در شهرری کشف شد.

بیشتر بخوانید

سرهنگ رضا قندی فرمانده انتظامی جاجرم، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی با مرکز پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد قطار مسافربری با عابر پیاده در محدوده شهرستان جاجرم، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ رسالت به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

چند ماهی می‌شد که سوء‌ظن سراغش آمده و آزارش می‌داد. فکر می‌کرد شیرین به او خیانت کرده و با مردی ارتباط دارد. حدود یک‌سال قبل بود که مریم، دختر کوچک‌شان به دنیا آمد و او تصور می‌کرد دخترش نیست و حاصل خیانت همسرش است. هرچه شیرین به او می‌گفت اشتباه می‌کند بی‌فایده بود و هر روز وضعیتش بدتر می‌شد. هربار شیشه می‌کشید این افکار بیشتر سراغش می‌آمد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری شخصی که در یک درگیری خانوادگی اقدام به قتل یکی از اقوامش کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

علی محبوبی‌پور، مدیرکل دفتر امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اردبیل اظهار کرد: ساعت ۲۱:۴۱ در «شهر آلنی» مشکین‌شهر مردی ۳۶ ساله بر سر اختلافات خانوادگی که همسر و فرزندانش قهر کرده و رفته بودند را به زور به منزل آورده و خانه را آتش زد.

بیشتر بخوانید

در پی ارجاع یک فقره پرونده نزاع منجر به قتل به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

این جنایت وحشتناک صبح روز پنج‌شنبه گذشته زمانی در بولوار مجیدیه مشهد رقم خورد که زن ۳۶ ساله بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک، به این نتیجه رسید که دیگر ادامه این زندگی برایش امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل مسیر قانونی را برای طلاق در پیش گرفت تا از «محمد» جدا شود.

بیشتر بخوانید

صبح امروز یکشنبه اول آبان‌ماه، گزارش مرگ مشکوک زن جوانی در اتاق زایمان یکی از بیمارستان‌های منطقه انقلاب به پلیس اطلاع داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب با دستور میثم حسین‌پور، بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی بیمارستان مورد نظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

کد خبر 614998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.