از قتل فجیع یک جوان با ضربات چاقو تا قتل پیرزن به خاطر چند گرم طلا

قتل فجیع یک جوان با ضربات چاقو، حمله سارق مسلح به کارگران یک باغ، مرگ تلخ مادر باردار هنگام زایمان، قتل فجیع پیرزن به خاطر چند گرم طلا، دو کشته در درگیری طایفه‌ای دلگان و مرگ جوان ۳۵ ساله با سلاح شکاری را در بسته خبری حوادث ایمنا، بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز، اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده نزاع منجر به قتل به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که یک جوان ۲۸ ساله در یک نزاع دسته جمعی به وسیله وارد آمدن ضربه با سلاح سرد به قتل رسیده و قاتل پس از این واقعه متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه با انجام تحقیقات میدانی از سوی پلیس هویت قاتل شناسایی شد، خاطرنشان کرد: بلافاصله با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در شهر کرج شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. متهم در تحقیقات تکمیلی به انجام قتل به وسیله وارد آوردن ضربه سلاح سرد به مقتول اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

حمله سارق مسلح به کارگران یک باغ

نادربیگی اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه تعدادی کارگر در باغ متعلق به وی در حال کار بوده‌اند که ناگهان شخصی با ورود به باغ و با تهدید سلاح سرد و سلاح شکاری اقدام به سرقت ۱۳ دستگاه تلفن همراه متعلق به کارگران و تعدادی ابزار آلات کرده و بلافاصله از محل متواری شده است، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی و به‌کارگیری اقدامات پلیسی، مأموران موفق به شناسایی متهم پرونده شده و با نمایش تصویر وی به کارگران باغ، چهره متهم تأیید و پس از هماهنگی قضائی متهم در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر شد.

مرگ تلخ مادر باردار هنگام زایمان

صبح امروز یکشنبه اول آبان‌ماه، گزارش مرگ مشکوک زن جوانی در اتاق زایمان یکی از بیمارستان‌های منطقه انقلاب به پلیس اطلاع داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب با دستور میثم حسین‌پور، بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی بیمارستان مورد نظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بررسی‌های ابتدایی مأموران کلانتری نشان داد، زن جوان که دچار بیماری از ناحیه کبد بوده همراه با همسر خود برای زایمان نوزاد پسرش به این بیمارستان مراجعه کرده و هنگام عمل زایمان فوت کرده اما پسر وی به سلامتی کامل به دنیا آمده است. بدین ترتیب با دستور بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات ابتدایی در رابطه با فوت این زن جوان آغاز شده است.

قتل فجیع پیرزن به خاطر چند گرم طلا

سرهنگ بهادر رزمجوئی فرمانده انتظامی مهر، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در بیستم مهرماه امسال در بخش اسیر شهرستان مهر، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که فردی ناشناس از طریق دیوار وارد منزل پیرزن شده و پس از سرقت طلاجات، ضمن وارد کردن چند ضربه با سلاح سرد به دستان او، مقتول را با دست خفه و متواری شده است.

وی ادامه داد: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی عامل یا عاملان قتل به صورت ویژه آغاز و سرانجام مشخص شد قاتل به یکی از شهرستان‌های استان خراسان رضوی متواری شده است. مأموران با گرفتن نیابت قضائی به محل اختفای متهم (شهرستان قوچان) عزیمت و با همکاری مأموران پلیس آگاهی آن شهرستان طی یک عملیات ضربتی قاتل ۵۴ ساله را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مهر با اشاره به اینکه در تحقیقات تکمیلی متهم به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه قتل را سرقت طلاجات مقتول اعلام کرد، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه قاتل ۱۱۰ گرم طلای مسروقه متعلق به مقتول کشف شد.

۲ کشته در درگیری طایفه‌ای دلگان

خدابخش پکیرشاهی معاون سیاسی فرمانداری دلگان، اظهار کرد: بر اثر درگیری مسلحانه و اختلاف شخصی بین تیره دادشاهی طایفه هودیانی و تیره جمالزهی طایفه سابکی در روستای گووس ( Govas) بخش مرکزی دلگان، دو نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

وی وجود سلاح‌های غیر مجاز را یکی از عوامل اصلی ایجاد ناامنی در شهرستان دانست و افزود: با اعلام درگیری تیم تکاوری نیروی انتظامی به منطقه گووس اعزام شدند و درپی آن افراد شرور دستگیر و هفت قبضه سلاح غیر مجاز کشف و ضبط شد.

مرگ جوان ۳۵ ساله با سلاح شکاری

سرهنگ علیرضا حسینعلی‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، اظهار کرد: در نزاع و درگیری مسلحانه شامگاه شنبه در یکی از خیابان‌های شهر نیشابور جوان ۳۵ ساله بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری جان باخت. در این درگیری مسلحانه جوان ۳۵ ساله درپی تیراندازی با سلاح شکاری مصدوم و به بیمارستان منتقل شد، اما با وجود تلاش پزشکان جان باخت. تاکنون دو نفر در این خصوص دستگیر شدند و تحقیقات با دستورات مقام قضائی ادامه دارد.

کد خبر 614220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.