۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
قتل در درگیری خانوادگی

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری شخصی که در یک درگیری خانوادگی اقدام به قتل یکی از اقوامش کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پلیس البرز، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: بیست‌وششم مهرماه خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در نزاع و درگیری خانوادگی به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که در درگیری بین دو همسایه، شخصی برای جلوگیری از درگیر شدن یکی از بستگانش وارد نزاع شده و در یک زدوخورد یک جسم تیز با گردن او برخورد کرده و جان باخته است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد مقتول به وسیله ضربه چاقوی برادرزاده خودش به قتل رسیده، قاتل پس از روز حادثه متواری شده است و بستگان او اطلاعی از وی ندارند. بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهم انجام و در مدت زمانی کوتاه قاتل در یکی از محلات کرج دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به ضربه زدن به عمویش به وسیله چاقو، تصریح کرد: وقتی قاتل به محل درگیری خانواده‌اش با همسایه می‌رسد، مقتول که عمویش بوده از ورود متهم به نزاع جلوگیری می‌کند و این شخص در زدوخورد، یک ضربه چاقو به گردن مقتول زده و از ترس متواری می‌شود.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها با نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان خود، از وقوع حوادث مشابه که باعث تباه شدن عمر چندین نفر می‌شود، پیشگیری کنند.

کد خبر 614597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.