مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا؛ ۳ آبان‌ماه

مهم‌ترین اخبار حوادث ایمنا نظیر کشف جسد دختربچه ۷ ساله در یخچال منزل مسکونی، مادر و دختر؛ قربانی جنایت مرد شیشه‌ای، قتل در درگیری خانوادگی و پدر بی‌رحم خانه و خانواده‌اش را به آتش کشید را در ادامه بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز _سه‌شنبه سوم آبان‌ماه_ به شرح زیر است:

جسد دختربچه هفت ساله در یخچال خانه‌ای واقع در شهرری کشف شد.

بیشتر بخوانید

چند ماهی می‌شد که سوء‌ظن سراغش آمده و آزارش می‌داد. فکر می‌کرد شیرین به او خیانت کرده و با مردی ارتباط دارد. حدود یک‌سال قبل بود که مریم، دختر کوچک‌شان به دنیا آمد و او تصور می‌کرد دخترش نیست و حاصل خیانت همسرش است. هرچه شیرین به او می‌گفت اشتباه می‌کند بی‌فایده بود و هر روز وضعیتش بدتر می‌شد. هربار شیشه می‌کشید این افکار بیشتر سراغش می‌آمد.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری شخصی که در یک درگیری خانوادگی اقدام به قتل یکی از اقوامش کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

علی محبوبی‌پور، مدیرکل دفتر امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی استانداری اردبیل اظهار کرد: ساعت ۲۱:۴۱ در «شهر آلنی» مشکین‌شهر مردی ۳۶ ساله بر سر اختلافات خانوادگی که همسر و فرزندانش قهر کرده و رفته بودند را به زور به منزل آورده و خانه را آتش زد.

بیشتر بخوانید

در پی ارجاع یک فقره پرونده نزاع منجر به قتل به پلیس آگاهی استان، بررسی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

این جنایت وحشتناک صبح روز پنج‌شنبه گذشته زمانی در بولوار مجیدیه مشهد رقم خورد که زن ۳۶ ساله بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک، به این نتیجه رسید که دیگر ادامه این زندگی برایش امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل مسیر قانونی را برای طلاق در پیش گرفت تا از «محمد» جدا شود.

بیشتر بخوانید

صبح امروز یکشنبه اول آبان‌ماه، گزارش مرگ مشکوک زن جوانی در اتاق زایمان یکی از بیمارستان‌های منطقه انقلاب به پلیس اطلاع داده شد که با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب با دستور میثم حسین‌پور، بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم‌جنایی راهی بیمارستان مورد نظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید

جانشین پلیس تهران از کشف ۲۵ هزار و ۶۶۰ عدد انواع کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از یک باغچه در روستای «کاشانک» بخش آفتاب خبر داد.

بیشتر بخوانید

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از نجات پنج نفر در جریان وقوع حریق در یک مجتمع تجاری در شمال پایتخت خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول لکه‌گیری هستند.

بیشتر بخوانید

سرهنگ بهادر رزمجوئی فرمانده انتظامی مهر، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در بیستم مهرماه امسال در بخش اسیر شهرستان مهر، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. مأموران تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که فردی ناشناس از طریق دیوار وارد منزل پیرزن شده و پس از سرقت طلاجات، ضمن وارد کردن چند ضربه با سلاح سرد به دستان او، مقتول را با دست خفه و متواری شده است.

بیشتر بخوانید

عقربه‌ها ساعت ۲۳ چهارشنبه بیست‌وهفتم مهرماه را نشان می‌داد که فریادهای کمک کمک پسر جوانی سکوت شبانگاهی پارک پرواز را درهم شکست و لحظه‌ای بعد مردم برای کمک‌رسانی به سمت محل حادثه هجوم برده و با جسد خون‌آلود دوست این مرد جوان روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری فرد کلاهبرداری که با وعده ازدواج اقدام به اخاذی در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، خبر داد.

بیشتر بخوانید

روابط عمومی دادگستری کردستان در اطلاعیه‌ای به تشریح جزئیات آتش سوزی حدفاصل مجتمع‌های قضائی شهید قدوسی و شهید بهشتی سنندج پرداخت.

بیشتر بخوانید

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان بافق، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. در بررسی‌های کارآگاهان پلیس مشخص شد که فردی ۴۲ ساله و کارمند یکی از شرکت‌های شهرستان بافق با ضربات متعدد شیء برنده و اسیدپاشی به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید

مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان از انتقال هوایی یک مصدوم سکته حاد قلبی به یکی از مراکز درمانی اصفهان، خبر داد.

بیشتر بخوانید

عصر روز سه‌شنبه بیست‌وششم مهرماه گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در منطقه مال آقا از توابع بخش قلعه تل شهرستان باغملک گزارش شد و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قضائی و پلیس قلعه تل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت وقوع تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با کامیون که منجر به جان باختن راکب موتورسیکلت شده بود را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید

در پی وقوع یک فقره تیراندازی با اسلحه منجر به قتل یکی از شهروندان در شهرستان سپیدان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

کد خبر 614698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.