نمایشگاه هنرمندان نقاش و خوشنویس عهد صفوی در «گالری گذر»

مدیر موزه هنرهای معاصر و دفتر تخصصی هنرهای تجسمی شهرداری اصفهان گفت: نمایشگاه هنرمندان نقاش و خوشنویس عهد صفوی از امروز سوم آبان‌ماه به مدت یک‌ ماه ادامه خواهد داشت که در این نمایشگاه آثار هنری گنجینه موزه‌های ایران و جهان از جمله «موزه ملک در تهران» و «کلکسیون دیوید» در سوئیس به نمایش در آمده است.

مهدی تمیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: دفتر تخصصی هنرهای تجسمی شهرداری اصفهان به مناسب سوم آبان مصادف با بیست‌وپنجم اکتبر، «روز جهانی هنرمند» نمایشگاهی از آثار هنرمندان نقاش و خوشنویس عهد صفوی برپا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۹ اثر از آثار این هنرمندان ایرانی در گالری گذر واقع در باغ گلدسته به نمایش عمومی گذاشته شده است و عموم مردم و علاقه‌مندان می‌توانند از این آثار دیدن کنند.

مدیر دفتر تخصصی هنرهای تجسمی شهرداری اصفهان افزود: از جمله این هنرمندان بنام نگارگر، خوشنویس و نقاش می‌توان به نام‌هایی همچون علیرضا عباسی، رضا عباسی، محمد شفیع، میرعماد حسنی‌قزوینی و درویش عبدالمجید طالقانی اشاره کرد.

نمایشگاه هنرمندان نقاش و خوشنویس عهد صفوی در «گالری گذر»

وی تصریح کرد: تصاویر نمایشگاه از آثار هنری گنجینه موزه‌های ایران و جهان از جمله «موزه ملک در تهران»، «کلکسیون دیوید» در سوئیس و «موزه متموزیوم» در انگلستان تهیه شده و در این مجموعه به نمایش درآمده است.

تمیزی اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت و به دلیل استقرار تابلوها در پیاده‌روی حاشیه گالری گذر عموم مردم می‌توانند به تماشای این آثار هنری به نمایش درآمده بپردازند.

کد خبر 614508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.